پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265333 تاریخ : 1395/11/05-17:14:52
,10028,10030,
فروشگاه قدس خیابان مولوی و شهرک صنعتی قرچک برای استقرار کسبه پلاسکو پیش بینی شده است

فروشگاه قدس خیابان مولوی و شهرک صنعتی قرچک برای استقرار کسبه پلاسکو پیش بینی شده است

استاندار تهران با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای استقرار کسبه و واحدهای تولیدی ساختمان پلاسکو، گفت که فروشگاه قدس خیابان مولوی و شهرک صنعتی قرچک به این منظور در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدحسین هاشمی در نشست شورای اداری-اجرایی استان تهران که در محل استانداری برگزار شد افزود: استقرار کسبه و واحدهای تولیدی ساختمان پلاسکو در مکان های جدید زیر نظر ریاست اتاق اصناف استان تهران انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حادثه پلاسکو هشداری برای مدیران و دستگاه های اجرایی است افزود: ‌پیش بینی و پیشگیری از جمله اصول مهم مدیریتی در استان تهران است.
هاشمی تصریح کرد: حادثه پلاسکو، بار دیگر دلسوزی و وحدت مردم ایران را نشان داد و گروه های زیادی برای حل مشکل آسیب دیدگان این حادثه اعلام آمادگی کردند.
استاندار تهران ‌با اشاره به آسیب پذیری زیاد پایتخت، تاکید کرد که لازم است ستاد ملی بحران برای خدمات رسانی ملی و استانی در تهران راه اندازی شود.
وی یادآور شد:‌ زمینی 100 هکتاری در جنوب غرب فرودگاه امام خمینی (ره) و نیز زمینی 40 هکتاری واقع در جنوب مرقد امام راحل برای احداث ستاد ملی بحران پیش بینی شده که امیدواریم هرچه سریعتر کار ساخت و راه اندازی آن آغاز شود.
هاشمی همچنین خاطرنشان کرد: تجهیزات آتش نشانی پایتخت همزمان با توسعه شهر باید مدرن شود.
فرماندار قرچک نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت که تمام زیر ساخت های شهرک برای استقرار کسبه و واحدهای تولیدی ساختمان پلاسکو آماده است. 
مسعود مرسلپور اظهار کرد: برای رفع مشکل کسبه ساختمان پلاسکو، زمین به اندازه کافی تخصیص داده شده و مسئولان شهرستان نیز موظف به همکاری همه جانبه در این خصوص هستند.
ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران