پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448366 تاریخ : 1397/11/17-16:49:35
,10025,22,
فروش هوشمندانه توام با صداقت

مدیرعامل بیمه "ما" در نشست با نمایندگان استان گلستان تاکید کرد؛

فروش هوشمندانه توام با صداقت

نشست هم اندیشی نمایندگان شبکه فروش استان گلستان بیمه "ما"، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" در این نشست که با محوریت بررسی و ارزیابی عملکرد نمایندگان و رفع موانع و شناسایی فرصت‌ها در راستای ارتقای فروش  برگزار شده بود،  حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ضمن تاکید بر نقش شبکه فروش در صنعت بیمه خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب و کار با همکاری شبکه فروش محقق می‌شود و این موضوع مستلزم آموزش نمایندگان و تجهیز آنها به دانش روز بیمه ای است.

وی یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف تبیین شده  بیمه "ما"  را مشارکت ارکان شرکت بویژه نمایندگان عنوان کرد و  تعامل هر چه بیشتر شبکه فروش و ستاد شرکت را مورد تأکید قرار داد.

بهاری فر به فروش هوشمندانه همراه با صداقت اشاره کرد و گفت: باید همانند سالهای گذشته، صداقت، تعامل و انعطاف را سرلوحه کار خود قرار داده و بیش از گذشته تعاملات خود را به عنوان بیمه گر با شبکه فروش و بیمه گذار بهبود ببخشیم.

گفتنی است در این نشست، عموزاد رییس شعبه گرگان به ارائه گزارش عملکرد شعبه در یک سال گذشته پرداخت و  نمایندگان نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود شرایط شرکت اعلام کردند. همچنین  با طرح سوالاتی مسائل و مشکلات خود را با برخی مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه "ما"مطرح کردند.

در حاشیه این مراسم، انتخابات اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان گلستان نیز برگزار شد و طی مراسمی از نمایندگان برتر استان تقدیر به عمل آمد.


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران