پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450707 تاریخ : 1397/12/14-13:35:35
,17,13,
فروش شکر بالاتر از 4200 تومان، گرانفروشی است

فروش شکر بالاتر از 4200 تومان، گرانفروشی است

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به اندازه کافی در فروشگاه های کشور شکر وجود دارد گفت: قیمت بسته های 900 گرمی شکر 4 هزار و بسته های 1 کیلویی آن 4 هزار و 200 تومان است و مردم قیمت های بالاتر از این مبالغ را به عنوان گران فروشی به 124 اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  یزدان سیف در حاشیه شانزدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران افزود: بازار برنج رو به آرامش و روغن نباتی مورد نیاز مردم هم تأمین شده است.

وی با اشاره به تعویق افتادن برداشت نیشکر در خوزستان به واسطه بارندگی در این استان گفت: برداشت نیشکر در خوزستان از 10 روز پیش آغاز شد و با ورود 550 هزار تن شکر نیاز امسال مردم برطرف شده است.

سیف با اشاره به توزیع 235 هزار تن شکر از محل ذخایر کشور افزود: برای سال آینده مجوز 400 هزار تن شکر به کارخانجات داده شده است.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی در فروشگاه های کشور شکر وجود دارد گفت: قیمت بسته های 900 گرمی شکر 4 هزار و بسته های 1 کیلویی آن 4 هزار و 200 تومان است و مردم قیمت های بالاتر از این مبالغ را به عنوان گران فروشی به 124 اطلاع دهند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: شکر مورد نیاز صنوف تا پایان فروردین 98 هم تأمین شده است.

سیف همچنین گفت: اقدامات لازم برای تأمین کالاهای اساسی و? آرد و گندم مردم صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اجرای مصوبه مجلس در زمینه کالابرگ های الکترونیک افزود: فعلاً هیچ تصمیمی در خصوص تغییر روند کالاهای اساسی از نرخ 4 هزار و 200 تومان به دیگر نرخ ها گرفته نشده است.

سیف گفت: از جمله اهداف دولت آن است که بتواند برخی کالاها را به دست مصرف کنندگان اصلی برساند و در این زمینه تصمیمات لازم را به موقع انجام خواهد داد.

وی افزود: کسانی با هدف سودجویی خبرهایی را که متقن نیستند منتشر می کنند و با انتشار این خبرها ذهن مردم را مشوش می کنند که باید مراجع نظارتی با آنان برخورد کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران