پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514882 تاریخ : 1399/04/03-15:03:25
,11,
فروش بلیت پرواز تهران-استانبول با ایرلاین های ایرانی ازسرگرفته شد

دبیر انجمن ایرلاین ها

فروش بلیت پرواز تهران-استانبول با ایرلاین های ایرانی ازسرگرفته شد

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از آغاز فروش بلیت پروازهای مستقیم تهران-استانبول با ایرلاین های داخلی برای تاریخ شنبه 11 مرداد به بعد خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، پس از آنکه محمد جواد ظریف و داوود چاووش اوغلو وزرای خارجه ایران و ترکیه در نشست خبری سفر 26 خرداد ماه امسال ظریف به آنکارا، از آغاز پروازهای مستقیم تهران-استانبول در 11 مرداد خبر داده بود، یک ایرلاین داخلی فروش بلیت پروازهای روزانه از تاریخ شنبه 11 مرداد به بعد را آغاز کرده است.

این در حالی است که ایرلاین ملی ترکیه (ترکیش ایر) نیز فروش بلیت پروازهای مستقیم تهران-استانبول از 5 شنبه 26 تیرماه را کلید زده است.

در حال حاضر هواپیمایی قطر پرواز تهران-دوحه-استانبول را انجام می دهد که قیمت آن بین 6 تا 15 میلیون تومان در نوسان است؛ این در حالی است که ترکیش ایر قیمت پرواز مستقیم تهران-اسنانبول را از 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 850 هزار تومان از 26 تیر به بعد به مسافران استانبول عرضه می کند.

همچنین یک ایرلاین ایرانی نیز پیش فروش بلیت پروازهای تهران-استانبول را با قیمت یک و نیم میلیون تا 1 میلیون و 900 هزار تومان آغاز کرده است.

پیش از این اعلام شده بوده 31 خرداد ماه و آغاز تیرماه، پروازهای مستقیم تهران-استانبول از سر گرفته می شود که با سفر ظریف به آنکارا، تاریخ ازسرگیری پروازها به 11 مرداد موکول شد.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ، از آغاز پروازهای مستقیم تهران-استانبول با ایرلاین های ایرانی از 11 مرداد خبر داد.

وی افزود: ترک ها اعلام کرده اند که فرودگاه های این کشور از 11 مرداد برای ورود هواپیماهای ایرانی آمادگی داشته و پذیرای آنها خواهند بود.


مهر



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران