پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491609 تاریخ : 1398/07/14-09:51:21
,11,
فرودگاه امام خمینی به بیش از 500 پرواز اربعین مجوز داد

فرودگاه امام خمینی به بیش از 500 پرواز اربعین مجوز داد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام‌خمینی(ره) اعلام کرد: بر اساس درخواست شرکت‌های هواپیمایی تاکنون بیش از 500 مجوز پرواز فوق العاده به دو مقصد نجف و بغداد از فرودگاه امام‌خمینی صادر شده و انتظار می رود در ایام اربعین بیش از 90 هزار نفر مسافر از فرودگاه امام به فرودگاه‌های عراق منتقل شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی رستمی گفت: پروازهای فوق العاده اربعین در فرودگاه امام (ره) از 17 مهرماه توسط شرکتهای هواپیمایی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی هیچ محدودیت یا شرطی برای پذیرش درخواست ایرلاین‌ها ندارد، گفت: هر ایرلاینی که توانسته مجوز سازمان هواپیمایی کشوری برای سفرهای اربعین امسال را دریافت کند، پذیرفته شده و امکان برقراری پرواز در فرودگاه امام ( ره ) را دارد.

رستمی با اعلام اینکه  تا پایان روز گذشته بیش از 500 درخواست برای برقراری پرواز به مقاصد فرودگاه‌های عراق از فرودگاه امام ( ره ) موافقت شده، گفت: این مجوزها بدون اعمال محدودیت برای ایرلاین‌های داخلی و خارجی صادر شده است.

وی پیش‌بینی کرد: انتقال بیش از 90 هزار نفر مسافر از فرودگاه امام به فرودگاه‌های عراق انجام شود و با محاسبه  مسیر رفت و برگشت این رقم از یکهزار مسافر در ایام اربعین هم بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره) اضافه کرد: این فرودگاه برای پروازهای فوق العاده شرکت هواپیمایی العراقیه نیز مجوز صادر کرده و پذیرش درخواستهای شرکتهای هواپیمایی از سوی فرودگاه امام ( ره ) ادامه دارد.

به گفته رستمی قرار است از پایانه سلام و پایانه شماره یک این فرودگاه پروازهای فوق العاده اربعین انجام شود و شرکت العراقیه از پایانه سلام و بقیه ایرلاینها از پایانه یک پرواز خواهند داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 400
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران