پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177869 تاریخ : 1394/12/02-05:48:06
,14,16,17,24,
فرود اولین هواپیمای ایرباس 350  در فرودگاه مهرآباد

فرود اولین هواپیمای ایرباس 350 در فرودگاه مهرآباد

نخستین فروند از مدل ایرباس‌های خریداری شده از سوی ایران در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,بر اساس توافق انجام گرفته میان ایران‌ایر و شرکت هواپیمایی ایرباس یک مدل ایرباس 350 برای ارزیابی‌های ابتدایی و گسترش همکاری‌های دو طرف در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

این ایرباس که بناست 16 فروند از آن در آینده تحویل ایران شود هفته گذشته در نمایشگاه سنگاپور به نمایش گذاشته شده بود که با هماهنگی‌های انجام گرفته در مسیر بازگشت خود به فرانسه در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت ایرباس، این هواپیما گنجایش 440 مسافر در کلاس‌های پروازی متفاوت را دارد و از نظر برد پروازی می‌تواند مسافتی نزدیک به 15 هزار کیلومتر را پرواز کند.

ایرباس 350 که جدیدترین عضو هواپیماهای پهن‌پیکر تجاری در جهان به حساب می‌آید برای پروازهای میان مدت و طولانی مدت طراحی شده و در کنار طراحی مدرن در مصرف سوخت نیز صرفه‌جویی قابل توجهی به همراه می‌آورد.

در کنار آن کاهش هزینه‌ها، سهولت عملیات پروازی، آموزش و نگهداری این هواپیما نیز بخش دیگری از مزایای ارائه شده برای این مدل از هواپیماست.

ایرباس اعلام کرده این مدل از هواپیماهای مسافرتی در سه اندازه مختلف قابل عرضه است که در مدل‌های ایرباس 1000 350 و 900350 طراحی شده است.

در حال حاضر ایرباس 777 فروند از این هواپیما را سفارش گرفته که شامل 41 مشتری در جهان خواهد بود.

طبق این شرکت در حال حاضر 15 فروند از ایرباس 350 در اختیار چهار ایرلاین بین‌المللی در حال استفاده است.

به گزارش ایسنا، ایران از مدل ایرباس 350، شانزده فروند سفارش داده که طبق توافقات صورت گرفته تا سال 2020 وارد کشور خواهند شد.

ورود نمادین نخستین ایرباس از مدل‌های خریداری شده از سوی ایران اولین هواپیمایی به حساب می‌آید که پس از لغو تحریم‌ها وارد ایران شده هرچند فرود امروز این هواپیما برای انجام آزمایش های فنی از سوی متخصصان ایران و همچنین رونمایی هواپیما برای رسانه‌ها بوده است، در آینده به شکل قطعی به ناوگان کشور اضافه خواهد شد.

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران