پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465465 تاریخ : 1398/03/07-13:33:25
,10028,
فرهنگ سازمانی با روحیات تک تک افراد عجین شده است/کارگاه ارتقاء فرهنگ کار اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود

صادقی‌فر در هفتمین نشست علمی "تغییر رفتار سازمانی":

فرهنگ سازمانی با روحیات تک تک افراد عجین شده است/کارگاه ارتقاء فرهنگ کار اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری کارگاه ارتقاء فرهنگ کار در اواخر خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفتمین نشست علمی با موضوع "تغییر رفتار سازمانی" گفت: کارگاه ارتقاء فرهنگ کار به صورت گفت وگوی دوجانبه و برای علاقه‌مندانی برپا خواهد شد که بتوانند در آینده، مربی فرهنگ کار باشند و درباره این موضوع سخنرانی علمی کنند.

وی ادامه داد: حوزه فرهنگ و فرهنگ سازمانی با روحیات تک تک ما عجین شده است و بازخورد رفتارهای خودمان محسوب می‌شود که در جمع بندی به آن رفتار سازمانی گفته می شود.
معاون فرهنگی – اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بسیاری از سازمان‌ها، سازمان‌هایی پویا هستند. در این سازمان‌ها که شرایط پیشرفت، توسعه و تعالی در کار را رعایت می کنند نوجویی، نوآوری، خلاقیت، تنوع طلبی و کنجکاوی حاکم است.  
صادقی فر، وجود پذیرش از سوی افراد برای بسترهای نوآوری در یک سازمان را مهم توصیف کرد و گفت: این پذیرش می تواند زمینه ساز پذیرش اجتماعی برای سازمان در داخل جامعه باشد.
وی همچنین به فرازهایی از نهج البلاغه که مرتبط با موضوع «فرهنگ و فرهنگ سازمانی» است، پرداخت و گفت: یک فرهنگ پویا و سالم که نشات گرفته از قرآن کریم باشد، دارای قداست ویژه ای است و بسیاری از مباحثی که در علوم مختلف تاکید شده، ریشه در علوم دینی و کتب آسمانی دارد.
معاون فرهنگی – اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: نکاتی که در رابطه با مسئولیت اجتماعی گفته می شود همانند مسئولیت متقابل افراد نسبت به همدیگر، مسئولیت کارگر و کارفرما نسبت به یکدیگر و یا مصرف‌کننده و تولیدکننده و نیز مباحث اخلاق اجتماعی،  معیارهای روابط اجتماعی و اخلاق مدیریت است که در کتاب پُر مغز نهج البلاغه به آن نیز تاکید شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران