پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433739 تاریخ : 1397/09/27-12:34:41
,17,22,
فراریان مالیاتی به مردم و جامعه ظلم می کنند

مدیر کل امور مالیاتی استان قم:

فراریان مالیاتی به مردم و جامعه ظلم می کنند

مدیر کل امور مالیاتی استان قم راه اندازی کانال های ارتباطی مردم با اداره کل و دریافت گزارش های فرار مالیاتی از طریق پیامک، تلفن، صندوق پستی و ایمیل را در جلوگیری از فرار مالیاتی موثر دانست و گفت: فراریان مالیاتی به مردم و جامعه ظلم می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، امدادی فرد، مدیر کل امور مالیاتی استان قم در جلسه ای که با حضور هادی خانی مدیرکل مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد گفت: از معضلاتی که در استان تا حدودی وجود دارد بحث سوءاستفاده از کارت های بازرگانی است.

مدیر کل امور مالیاتی قم به تبیین اقدامات صورت گرفته در خصوص رسیدگی به تراکنش های مشکوک بانکی و مبارزه با فرار مالیاتی در استان قم پرداخت و افزود: اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با فرار مالیاتی و پیگیری موارد مرتبط در استان در سطح کشورمنحصر به فرد است.
امدادی فرد گفت: در اداره کل امور مالیاتی قم ضمن تمرکز اقدامات مزبور سعی شده است تا پیگیری ها به صورت منسجم و با بهره گیری از اطلاعات کلی بدست آمده انجام و از پراکندگی پرهیز شود.
مدیر کل امور مالیاتی قم در ادامه به ضرورت وصول مالیات از گروه های پر درآمد که کتمان و فرار مالیاتی دارند تاکید نمودو با اشاره به اهداف بلند مدت اداره کل در این خصوص، همکاری همه سازمان ها و مراجع حاکمیتی را برای تحقق درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده ضروری دانست. 
هادی خانی مدیرکل دفتر بازرسی ویژه، مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی نیز ضمن تاکید بر اجرای جدی و دقیق دستور العمل ها و بخش نامه های مرتبط با موضوع مبارزه با فرار مالیاتی ، هدف از بازدید خود را آشنایی نزدیک با اقدامات جاری استان ها، بررسی نقاط ضعف و قوت فرآیندها و ارائه راهکارهای موثر برای انسجام بخشی و اتخاذ وحدت رویه در رسیدگی ها برشمرد. 
خانی اقدامات استان ها در رسیدگی به تراکنش های مشکوک بانکی را ارزشمند دانست و تاکید کرد: مشکل اصلی در این مورد عدم وجود فرآیندهای مشخص و وحدت رویه در رسیدگی ها می باشد که با تهیه نرم افزار پالایش و استخراج اطلاعات مورد نیاز برای تشخیص مالیات، بخش زیادی از مشکلات موجود حل شده و کار ماموران تشخیص نیز آسان خواهد شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران