پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449029 تاریخ : 1397/11/27-17:07:15
,5,
فراخوان وزارت نیرو برای جلب همکاری سمن‌های‌ حوزه آب، انرژی و محیط‌ زیست

فراخوان وزارت نیرو برای جلب همکاری سمن‌های‌ حوزه آب، انرژی و محیط‌ زیست

مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو در نظر دارد برای توسعه همکاری با سمن‌ها و حرکت در مسیر پایدارسازی منابع آب و انرژی، مشارکت فعال سازمان‌های مردم نهاد حوزه آب، انرژی و محیط زیست را جلب نماید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، همکاری میان سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در زمینه‌های آب، انرژی و محیط زیست از بنیان‌های ضروری برای مدیریت پایدارسازی منابع آب و انرژی است. از این رو مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو برای حرکت در مسیر پایدارسازی منابع آب و انرژی در نظر دارد مشارکت فعال سمن‌های حوزه آب، انرژی و محیط زیست را جلب نماید.

براین اساس سازمان‌های مردم نهادی که مایل به همکاری با مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو هستند باید تا تاریخ 28 اسفندماه سال جاری اطلاعاتی از قبیل «مدارک نشان دهنده ثبت سمن در مراجع قانونی، اساسنامه، آدرس دفتر یا پایگاه اینترنتی، تلفن و ایمیل ارتباط با سمن»، «مدارک نشان دهنده فعال بودن از جمله فهرست فعالیت‌های انجام شده در زمینه آب، انرژی و محیط زیست» و «فهرست اعضای فعال با مشخصات تخصص و نوع همکاری و فعالیت اعضا» را برای این مرکز ارسال کنند.
همچنین سمن‌های آماده همکاری می‌توانند ایده‌های خود را نیز برای همکاری با وزارت نیرو به مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی این وزارتخانه ارسال کنند.

اولین نشست توسعه همکاری با سمن‌ها

این مرکز بعد از دریافت مدارک سمن‌ها، اولین نشست وزارت نیرو و سمن‌های حوزه آب، انرژی و محیط زیست را برنامه‌ریزی و در بهار سال آینده برگزار خواهد کرد؛ برنامه و محتوای این نشست با همکاری خود سمن‌ها تدوین خواهد شد.
سمن‌های آماده همکاری می‌توانند مدارک خود را تا 28 خردادماه به آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، ابتدای بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پلاک 4 – ساختمان وزارت نیرو، طبقه پنجم، مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی. کدپستی: 1996833913 ارسال کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران