پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467853 تاریخ : 1398/04/18-18:03:49
,15,
فراخوان شناسایی شریک تجاری در سرویس مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست

فراخوان شناسایی شریک تجاری در سرویس مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست

شرکت ملی پست، سرویس "مرکز تماس مشتریان" را به بخش خصوصی واگذار می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس فراخوان این شرکت "ایجاد و بهره‌برداری از سامانه‌ی مرکز تماس مشتریان" برون سپاری خواهد شد.

در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری بر عهده شرکت‌کننده، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.

بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف 14 روز کاری از تاریخ انتشار (یکشنبه 98/5/6) ارائه کنند.

برای دسترسی به متن فراخوان اینجا را کلیک کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران