پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421209 تاریخ : 1397/08/21-15:04:38
,10026,10028,
فراخوان جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی

فراخوان جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی

موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر برگزار می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، هدف اصلی پژوهش در حوز? تأمین اجتماعی کمک به سیاست‌گذاران و مدیران به‌منظور تسهیل مأموریت‌ها و دستیابی به نتایج بهتر است. پژوهش و تحلیلِ باکیفیت تضمین می‌کند که سیاست‌ها به‌درستی ارزش‌گذاری و هدف‌گذاری شده‌اند و به نتایج موردانتظار دست می‌یابند. همچنین بازخوردی از نحو? عمل سیاست و ارائ? خدمات به‌دست می‌دهند. این بازخورد کمک می‌کند تا خطاهای سیاست‌گذاری سریع‌تر شناسایی و اصلاح شوند.

رابط? مناسب بین سیاست‌گذاری و پژوهش زمانی شکل می‌گیرد که این دو به هم نزدیک باشند و تصمیم‌ها تکرارشونده باشند، یعنی سیاست‌گذاری و پژوهش در هر مرحله در کنار هم باشند. پژوهشگران صرفاً تهیه‌کنندگان منفعل امور مسلّم نیستند، بلکه می‌توانند با استفاده از مهارت‌های پژوهشی و تحلیلی در ایجاد فرایند خلاق ایجاد سیاست و مرور آن مشارکت داشته باشند. ازاین‌رو، به‌رسمیت‌شناختن فرهنگ‌ها و نقش‌های متفاوت سیاست‌گذار و پژوهشگر، و محدودیت‌ها و فرصت‌های هر یک، برای ایجاد یک رابط? مفید امری اساسی است.

در این راستا موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی در نظر دارد به مناسبت هفته پژوهش و جهت ایجاد انگیزه در پژوهشگران حوزه های رفاه، سیاست های اجتماعی و تامین اجتماعی، ضمن گزینش افراد برتر از آنها تقدیر به عمل آورد.

از تمامی پژوهشگران فعال حوزه رفاه و تامین اجتماعی سراسر کشور دعوت می گردد در این جشنواره شرکت کنند و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را شامل مقالات پژوهشی، کتاب های تالیفی و ترجمه و طرح های پژوهشی خاتمه یافته را برای کمیته برگزاری جشنواره ارسال نمایند. 

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این فراخوان به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مراجعه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران