پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399602 تاریخ : 1397/07/29-13:28:59
,8,
فدرال ‌رزرو تا پایان 2019 نرخ بهره را 5 بار افزایش می‌دهد

فدرال ‌رزرو تا پایان 2019 نرخ بهره را 5 بار افزایش می‌دهد

اقتصاددانان گلدمن ساکس اعلام کردند پیش‌بینی خود مبنی بر 5 بار افزایش نرخ بهره تا پایان 2019 را تغییر نمی‌دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ اقتصاددانان گلدمن ساکس اعلام کردند پیش‌بینی خود مبنی بر 5 بار افزایش نرخ بهره تا پایان 2019 را تغییر نمی‌دهند. این درحالیست که بازارهای مالی خود را برای 3 بار افزایش نرخ بهره آماده کرده‌اند.

 اقتصاددانان گلدمن ساکس اعلام کردند پیش‌بینی خود مبنی بر 5 بار افزایش نرخ بهره تا پایان 2019 را تغییر نمی‌دهند. این درحالی است که بازارهای مالی خود را برای 3 بار افزایش نرخ بهره در این بازه آماده کرده‌اند.

این بانک در یادداشتی به مشتریان خود نوشت که این‌طور احساس می‌کند که فدرال‌رزرو نیازمند این است که فضا و شرایط مالی را به طور قابل‌توجهی محدودتر کند (نرخ بهره را بالا ببرد) تا اقتصاد را، قبل از این که دیر شود، تا حد رشد اقتصادی بالقوه خود آرام کند.

این بانک ادامه داد: این کار نیازمند افزایش نرخ بهره با تعداد خیلی بیشتر از چیزی است که بازارها در منحنی‌های مالی خود لحاظ کرده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران