پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463474 تاریخ : 1398/02/08-16:52:42
,10025,
فاینکس؛ تعامل بورس، بانک و بیمه در راستای رونق تولید

فاینکس؛ تعامل بورس، بانک و بیمه در راستای رونق تولید

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد کشور در زمینه بورس، بانک و بیمه، سالانه با رویکرد فرهنگ سازی و با دو هدف عمده جلب اعتماد عمومی به حوزه‌های بورس، بانک و بیمه و جمع آوری نقدینگی‌های سرگردان در جامعه و سوق‌دهی به مسیر‌های سازنده از طریق پس‌انداز در بانک‌ها، سرمایه‌گذاری در بورس و اعتماد به بیمه و امنیت حاصل از آن و با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی برپا می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما، آوردگاه هایی از این قبیل، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال، دستاوردها و خدمات خود را معرفی و در معرض بازدید آحاد جامعه و علی الخصوص دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارهای هدف و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را معرفی کنند.

با توجه به اینکه این روزها، سیل، بسیاری از استان های کشورمان  را در نوردیده و خسارات بیشماری را به هموطنان عزیزمان وارد کرده است. متاسفانه کشور ما، کشور حادثه خیزیست و حوادث طبیعی از قبیل سیل و زلزله  بلایایی هستند که هر چند سال یکبار خسارات سنگینی به کشور وارد می کنند، بنابراین نیاز است تا جامعه در این خصوص بسیار هوشیار باشد.

نقش شرکت‌های بیمه برای بیان اهمیت تهیه پوشش‌های بیمه به خصوص در زمان رخداد اینگونه حوادث ، بسیار مهم و حیاتی است. از طرف دیگر،  بازار های مالی از جمله بیمه،  سطح کار آمدی نظام تامین مالی را در کشور رقم می زنند. در کنار همه این موارد، می دانیم که رشد اقتصادی مستلزم فعالیت بانکداری، بورس و بیمه گری است. معمولا بورس، بانک و بیمه باید با یکدیگر  تعامل داشته باشند و در این راستا کمیته ثبات بازارهای مالی ایجاد شود.

امید است با برگزاری مداوم این نمایشگاه که به بیان ساده، پل ارتباطی سرمایه گذاران، سهام داران، بیمه گذاران و مدیران صنعت مالی کشور محسوب می شود، به تمام اهداف ترسیم شده برای هر سه بخش، دست پیدا کنیم. بنابر گفته رییس کل محترم بیمه مرکزی؛ چنانچه عملکرد سه بخش به یک میزان رشد داشته باشند، در رونق تولید تاثیر بسزایی خواهند داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران