پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463572 تاریخ : 1398/02/09-16:20:50
,10025,
فاینکس 2019 فرصتی عملیاتی در اختیار بیمه معلم قرار داد

گزارشی کوتاه از دوازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه:

فاینکس 2019 فرصتی عملیاتی در اختیار بیمه معلم قرار داد

شرکت بیمه معلم با حضوری فعال در فاینکس 2019 با ارایه خدمات در قالب محصولات بیمه ای و میز خدمات آنلاین، توانست دستاوردهای عملیاتی از این رویداد سالانه حاصل کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی بود تا این شرکت بیمه ای با حضوری موثر در میان شرکتهای بورسی، بانک و بیمه ها ضمن تعامل موثر با رقباء در بازارهای مالی، محصولات نوین خود را به مخاطبین عرضه کند.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه معلم طی چهار روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن پاسخگوئی به سوالات بسیار مراجعین درخصوص شرایط بیمه عمر، شرایط دریافت نمایندگی از این شرکت و دریافت اطلاعات از طرح های خاص و نوین خود، اطلاعات جامعی را در اختیار مخاطبان قرار داد.

این گزارش می افزاید، از آنجا که بیمه معلم با نگاهی عملیاتی به فاینکس 2019 در این رویداد سالانه شرکت کرد، با میز خدمات انلاین در قالب سرویس های متنوعی چون:
صدور بیمه نامه شخص ثالث / صدور بیمه نامه طرح های جامع با همکاری اپلیکیشن روبیکا در سه طرح (طلایی، نقره ای و برنزی) / سنجش رضایت مشتریان خسارت دیده/ ثبت، پیگیری و رسیدگی به شکایات مشتریان، ارایه گردید که خدمات قابل توجهی به مراجعین صورت پذیرفت.
گفتنی است، میز خدمات آنلاین بیمه معلم در حال تکمیل است و اقدامات جدیدی بدان اضافه می شود که در گزارش های آتی اطلاع رسانی می گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران