پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448589 تاریخ : 1397/11/21-17:00:32
,11,22,
فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر افتتاح شد/ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک حمل و نقل شروع شد/ امکان صادر شدن تا هزار بارنامه در روز

با حضور وزیر راه و شهرسازی

فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر افتتاح شد/ساخت تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک حمل و نقل شروع شد/ امکان صادر شدن تا هزار بارنامه در روز

فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر و عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک حمل و نقل با حضور وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان اصفهان به مناسبت ایام الله دهه فجر فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر را افتتاح کرد.

این شهرک به مساحت 175 هکتار کلنگ زنی شد که 100 هکتار آن متعلق به بخش خصوصی است. طبق قراردادی با شهرداری زرین شهر به هریک از 35 باربری 5000 متر زمین انتقال یافته است.

طبق گفته مسئولان شهری با روی کار آمدن مدیریت شهری جدید موانع شهرک حمل و نقل برطرف و حق و حقوق شهرداری احیا شده است.

با بهره برداری از شهرک حمل و نقل زرین شهر 700 تا هزار بارنامه در روز صادر خواهد شد که کاهش هزینه بار را به همراه خواهد داشت.

در ادامه با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک حمل و نقل آغاز شد.

گفتنی است این پروژه با مشارکت شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام خواهد شد.

طی یکسال گذشته اعتباری بالغ بر 2 میلیاردتومان از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به این پروژه اختصاص یافته است و مقرر شده تا اعتبارات به صورت مشارکتی بین دو دستگاه (شهرداری و سازمان راهداری) تامین شود.

طبق گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان توجیح فنی این پروژه اتصال آزادراه کنارگذر غرب اصفهان به زرین شهر است که با توجه به جانمایی شهرک حمل و نقل در مجاورت محور مذکور و لزوم ایمن سازی دسترسی به شهرک حمل و نقل طراحی و در مرحله اجرا قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران