پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463838 تاریخ : 1398/02/14-12:40:47
,2,
فاز اول مجتمع ذوب آهن بیستون افتتاح شد

با حضور رییس جمهور و سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن؛

فاز اول مجتمع ذوب آهن بیستون افتتاح شد

فاز اول مجتمع ذوب آهن بیستون با سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن و با حضور رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، فاز اول مجتمع ذوب آهن بیستون با حضور ریاست جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در استان کرمانشاه افتتاح شد. طرح مزبور که از سوی این بانک با تسهیلات ارزی 52 میلیون یورو و تسهیلات ریالی 203 میلیارد ریال تأمین مالی شده است، ظرفیت تولید 200 هزار تن انواع شمش فولادی را دارا می باشد و با اجرای آن زمینه اشتغال 253 نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

همچنین ظرفیت فاز دوم این مجتمع، تولید 150 هزار تن آهن اسفنجی در سال است و بهره برداری از آن، اشتغالزایی برای 300 نفر را به دنبال خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران