پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447880 تاریخ : 1397/11/13-15:39:26
,15,
غرفه شرکت پرداخت الکترونیک سداد، غرفه برتر همایش بانکداری و نظام های پرداخت شد

با انتخاب بازدیدکنندگان این همایش:

غرفه شرکت پرداخت الکترونیک سداد، غرفه برتر همایش بانکداری و نظام های پرداخت شد

در مراسم اختتامیه هشتمین همایش بانکداری و نظام های پرداخت، غرفه پرداخت الکترونیک سداد، از نظر بازدیدکنندگان به عنوان غرفه برتر معرفی شد. حاضرین در این همایش با رای مستقیم خود، غرفه سداد را بهترین غرفه این نمایشگاه اعلام کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این شرکت در روزهای نهم و دهم بهمن ماه سال جاری با حضور در هشتمین همایش بانکداری و نظام‌های پرداخت، ضمن ارائه کارگاه‌های مختلف و حضور در میزگردهای تخصصی، اقدام به ارائه مهمترین دستاوردها و محصولات خود کرد. 

گفتنی است، که در این همایش، مهندس محمد مهدی صادق، مدیرعامل شرکت سداد با حضور در میزگرد درآمدهای کارمزدی و بانکداری الکترونیک، اقدام به بیان و ارائه دیدگاه های خود در خصوص نظام کارمزدی کرد و دکتر امیرحسین داودیان، معاون توسعه کسب و کار شرکت سداد نیز در کارگاه مدل‌های کسب و کار و روندهای صنعت پرداخت در سال آینده، چهار مدل کسب و کار نوظهور در صنعت پرداخت را  معرفی و مورد بررسی قرار داد.
لازم به ذکر است که برگزاری کارگاهی با عنوان اپلیکیشن ایوا و امنیت اپلیکیشن‌های پرداخت در روز نخست وکارگاه اپلیکیشن پالس و تجربه کاربری آناز سوی متخصصان و کارشناسان سداد در دومین روز از دیگر اقدامات و فعالیت های شرکت پرداخت الکترونیک سداد در روزهای برگزاری این همایش به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران