پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263537 تاریخ : 1395/10/14-08:17:12
,10031,
عوارض گیاه خواری طولانی مدت

عوارض گیاه خواری طولانی مدت

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: افرادی که پرخونی یا سنگینی خون دارند با گیاه‌خواری می‌توانند غلظت خون خود را کم کنند اما اگر به صورت دائم آن را ادامه دهند به سردی مزاج،‌ کم‌خونی، ضعف، لرز، خستگی و کسالت دچار می‌شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نعمت‌الله مسعودی عضو انجمن علمی طب سنتی ایران ، در خصوص گیاه‌خواری گفت: این نوعی رژیم‌ درمانی است و با توجه به مزاج افراد مختلف به آنها توصیه می‌شود. گیاه‌خواری تولید خون  غلیظ را کم کرده و به بازسازی بدن کمک می‌کند.

وی افزود: باید توجه داشت که هیچ گاه گیاه‌خواری به صورت دائم به کسی توصیه نمی‌شود زیرا گیاه یک غذای کامل نیست و بدنمان به گوشت احتیاج دارد. انرژی بدن و عضله‌سازی آن از طریق مصرف گوشت دریافت می‌شود.

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران افزود: افرادی که پرخونی یا سنگینی خون دارند با گیاه‌خواری می‌توانند غلظت خون خود را کم کنند اما اگر به صورت دائم آن را ادامه دهند به سردی مزاج،‌ کم‌خونی، ضعف، لرز، خستگی و کسالت دچار می‌شوند.

این متخصص طب سنتی نشانه‌های افرادی که سنگینی خون دارند را این گونه بیان کرد صورت گلگون، احساس کسالت، خمیازه، سنگینی و یا سابقه پرخوری، مصرف زیاد گوشت و خوراک‌های غلیظ. این افراد بهتر است با مشورت پزشک طب سنتی گیاه‌خواری را آغاز کنند و متخصص با توجه به مزاج هر فرد مدت زمان مشخصی را به وی تجویز می‌کند. ممکن است این رژیم برای کسی دو هفته و برای دیگری چندین ماه نیاز باشد.

مسعودی افزود: علاوه بر کسانی که سنگینی خون دارند افرادی که به مشکلات معده و کبد دچار هستند نیز به گیاه‌خواری توصیه می‌شود اما نیاز است این افراد حتماً تحت‌نظر متخصص این رژیم را آغاز کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران