پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512127 تاریخ : 1399/02/14-13:49:36
,11,
عملیات اجرایی ساخت مسکن فرهنگیان در 6 استان از فردا آغاز می شود

فاز نخست تامین مسکن فرهنگیان؛

عملیات اجرایی ساخت مسکن فرهنگیان در 6 استان از فردا آغاز می شود

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن فرهنگیان در 6 استان خبر داد و گفت: به طور کلی برای 11 استان زمین تامین شده است و فرهنگیان در این استان ها صاحب مسکن ملی می شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمود محمودزاده گفت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن تفاهنامه ای با دستگاه های مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که با تجمیع امکانات دو وزارتخانه، افراد واجد شرایط راحت تر صاحب مسکن شوند.

وی گفت: بر این اساس با هدف تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن، فردا مراسم کلنگ زنی ساخت 170 هزار واحد مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری و «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی انجام می شود.

به گفته محمودزاده همزمان با فراخوان سال گذشته وزارت آموزش و پروش، 309 هزار نفر به وزارت راه معرفی شدند؛ پالایش اولیه انجام و حدود 75 هزار متقاضی تایید صلاحیت نهایی شده اند و 145 هزار نفر شرایط لازم را نداشتند؛ همچنین اعتراض 27 هزار نفر دیگر در حال بررسی است و تعداد 87 هزار نفر هم اطلاعات ثبت نامی ناقصی را داشتند که در حال تکمیل هستند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد: نیازسنجی مسکن فرهنگیان در شهرها و استانهای مختلف انجام شده است و به نسبت تامین زمین در فاز نخست، فردا عملیات کلنگ زنی و اجرایی 170 هزار واحد انجام می شود.

محمودزاده توضیح داد: ساخت خانه برای فرهنگیان در 11 استان تهران، فارس، خوزستان اذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و زنجان انجام می شود.

وی گفت: در مراحل مختلف با تامین منابع ملکی از طرف وزارت راه و آموزش و پرورش در استانهای دیگر هم ساخت خانه آغاز می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران