پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494722 تاریخ : 1398/09/14-14:32:16
,11,
عملیات اجرایی 25 هزار واحد مسکن مهر پردیس امسال به اتمام می‌رسد

عملیات اجرایی 25 هزار واحد مسکن مهر پردیس امسال به اتمام می‌رسد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با هدف تسریع بخشی تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان، عملیات اجرایی 25 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدمهدی هدایت اظهار داشت: واحدهای تکمیل شده را به متقاضیان تحویل می‌دهیم و منتظر افتتاح نیستیم و تاکنون 10 هزار واحد افتتاح نشده را به مالکان مسکن مهر پردیس تحویل دادیم.

وی با بیان اینکه در پروژه ملی مسکن مهر پردیس تحویل 80 هزار واحد به متقاضیان پیش بینی شده، خاطر نشان کرد: تاکنون 35 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است و با تکمیل و تعیین تکلیف 25 هزار واحد یاد شده تا آخر امسال، وضعیت 60 هزار واحد مسکن مهر پردیس مشخص می‌شود و بقیه واحدها هم که به دلیل معارض حقوقی زمین و یا پیمانکار فسخ یا اقاله شدند که پس از رفع معارض در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد: به منظور رفع مشکل کسری واحدهای متقاضیان، عملیات ساخت واحدهای جدید آغاز شده و تا آخر سال 99 به متقاضیان بدون واحد تحویل داده خواهد شد.

هدایت گفت : امسال 23 هزار و 224 واحد از پروژه‌های مسکن مهر از پیمانکاران بدعهد خلع ید و به پیمانکاران خوشنام اقاله شدند.

وی ادامه داد: برخی از پروژه‌ها در فاز 8 که به دلایلی کم کار و یا متوقف شده بودند با حمایت و تقویت شرکت‌های سازنده سرعت ساخت و ساز آنها بیش از پیش شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ساخت واحدها به بیش از 50 درصد رسیده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تعیین تکلیف متقاضیانی که از قبل با آورده کامل ثبت نام کرده بودند، خاطر نشان کرد: برخی از متقاضیان به دلیل کسری واحدها با وجود تکمیل آورده خود امکان انتخاب واحد نداشتند که با اقاله و خلع ید پروژه‌ها مشکل آنها برطرف شده است.

هدایت گفت: در فاز 8 مسکن مهر پردیس 14 پروژه فسخ و یا اقاله شدند که در حال حاضر با تزریق منابع به پروژه‌ها، به کارگیری نیروی انسانی بیشتر و فعالیت سازندگان در سه شیفت کاری پروژه‌ها به زودی افتتاح و در اختیار مالکان قرار می‌گیرند.

وی افزود: با تدابیر فنی پیش بینی شده کارگران امسال بدون تعطیلی در فصل سرد به کار خود ادامه می دهند و امسال در فصل زمستان هیچ یک از پروژه‌های مسکن مهر پردیس متوقف نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به یکی از پروژه‌های 920  واحدی در فاز 8  که طی دو سال گذشته ساخت آن متوقف شده بود، اظهار داشت: این پروژه در پی خلع ید پیمانکار بدعهد از اواخر سال گذشته مجدد فعال شد و کار ساخت و ساز در آنها از 55 درصد پیشرفت ساخت به 75 درصد رسیده است.

در سال 91 کلنگ ساخت حدود 80 هزار واحد  مسکن مهر پردیس به زمین خورد و بر اساس تاکید رئیس جمهور و محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی مقرر شد تا پایان سال جاری تمام واحدهایی که مشکل معارض ندارند به متقاضیان تحویل داده شود.

شهرستان پردیس با بیش از 270 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران