پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444831 تاریخ : 1397/10/12-20:46:19
,10026,10028,
عملکرد هیات های تشخیص مطالبات در ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان تأمین اجتماعی نقش اساسی دارد

مدیر کل وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی:

عملکرد هیات های تشخیص مطالبات در ارتقاء اعتماد عمومی به سازمان تأمین اجتماعی نقش اساسی دارد

مدیر کل وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: با هماهنگی دو اداره کل حقوقی و دعاوی و وصول حق بیمه این سازمان تلاش های زیادی برای احقاق حقوق کارگران و کارفرمایان صورت می گیرد. رویکرد کلی سازمان تأمین اجتماعی ارتقاء اعتماد عمومی است و عملکرد هیات های تشخیص مطالبات در این زمینه نقش اساسی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهرداد قریب در همایش دبیران و اعضای هیات های تشخیص مطالبات که با حضور حجت الاسلام و المسلمین باقری معاون قضایی دیوان عدالت اداری برگزار شد، گفت: مهمترین سرمایه هر سازمانی اعتماد عمومی است و ارتقا این سرمایه به نفع سازمان است. در سازمان تأمین اجتماعی بدون تردید عملکرد صحیح هیأت ها نقش اساسی در ارتقاء اعتماد عمومی دارد.

وی گفت: برای ارزیابی عملکرد هیات ها شاخص هایی تعریف می شود و نظارت مستمر بر کارها باید با جدیت پیگیری می شود .در آینده نزدیک از تمامی کارفرمایانی که در هیاتها حاضر می شوند، نظر سنجی خواهد شد.

قریب افزود: عدالت محوری از اصول دیگری است که در هیات ها باید مورد توجه قرارگیرد و اعضای هیات ها فارغ از اینکه نماینده سازمان، کارفرما، کارگر یا قوه قضائیه باشند باید عدالت در کارها را مورد توجه قرار دهند.

مدیر کل وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: در هر هیات به طور متوسط روزانه 8 پرونده بررسی می شود که نشان دهند تلاش قابل توجه اعضای هیأت ها است. اموال سازمان و کارگران و کارفرمایان حق الناس است و باید بی طرفی در صدور آرا مورد توجه باشد.

قریب افزود: الکترونیکی کردن فعالیتهای هیات ها درحال پیگیری است و امیدواریم این کار به زودی به نتیجه برسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران