پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496542 تاریخ : 1398/10/24-17:58:34
,13,
علیرغم تحریم‌ها، تکنولوژی به بخش کشاورزی ورود پیدا کرد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

علیرغم تحریم‌ها، تکنولوژی به بخش کشاورزی ورود پیدا کرد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: علیرغم تحریم ها و فشار اقتصادی ظالمانه آمریکا علیه ایران، تولیدکنندگان و سازندگان تلاش خوبی کردند و تکنولوژی‌های خوبی در بخش کشاورزی ورود کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس کشاورز امروز سه شنبه در افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، سامانه های نوین آبیاری، ماشین آلات و نهاده ها که در نمایشگاه بین المللی تهران در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه از لحاظ تکنولوژی پیشرفت مطلوبی نسبت به سالهای گذشته داشته است.

وی اظهارداشت: یکی از مشکلات بخش کشاورز در سالهای گذشته این بود که واردات فناوری بیشتر به صورت پیمانکاری انجام می شد، اما اکنون کسانی که تکنولوژی را وارد می کنند علاوه بر ارایه خدمات، نصب و مدیریت سیستم ها، بکارگیری آن را به کشاورازن آموزش می  دهند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی براین باور است که فضا برای انتقال تکنولوژی  و آشنایی کشاورزان فراهم است و با کمک های دولت و  فضای ایجاد شده می توانیم این بخش را ارتقا دهیم.

رشد بهره وری آب دستاورد دولت تدبیر و  امید

کشاورز آب و بهره وری آن را یکی از کلیدی ترین اقدامات بخش کشاورزی برشمرد و گفت: در دولت تدبیر و امید به موضوع آب توجه خاصی شده  و این اقدامات رو به رشد است.

وی تصریح کرد: در این دولت  توانستیم بهره وری آب را بالا ببریم تا مصرف آب در بخش کشاورزی به تعادل برسد که این امر در افزایش تولیدات کشاورزی تاثیرگذار است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، سامانه های نوین آبیاری، ماشین آلات و نهاده ها که در نمایشگاه بین المللی تهران امروز - سه شنبه بیست و چهارم دی ماه با حضور عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و معاونین  و مدیران این وزارتخانه افتتاح شد و فعالیت این نمایشگاه تا 27 دی ماه ادامه خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران