پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352739 تاریخ : 1397/04/31-13:56:29
,1,
علی پروین به جمع باشگاه خیرین بانک قرض‌الحسنه مهرایران پیوست

علی پروین به جمع باشگاه خیرین بانک قرض‌الحسنه مهرایران پیوست

علی پروین، پیشکسوت موفق فوتبال کشورمان، با افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به جمع باشگاه خیرین این بانک اضافه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، علی پروین بازیکن، کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران با افتتاح حساب در شعبه طالقانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، عضو باشگاه خیرین این بانک شد.

ظرفیت ستاره‌ها ـ بخصوص از نوع فوتبالی آن‌ ـ می تواند برای انجام کارهای مثبت برای مردم و دیگر فعالان اجتماعی الگو و سرمشق مناسبی شود.

بانک قرض الحسنه مهرایران برای ترویج و اشاعه فرهنگ غنی قرض الحسنه در جامعه از ظرفیت و همکاری ورزشکاران محبوب زیادی استفاده کرده که حضور خواهران منصوریان و سردار آزمون در جمع اعضای باشگاه خیرین بانک، بخشی از آن است. 

این بار نیز، علی پروین با حضور در بانک قرض الحسنه مهرایران با مدیرعامل آن دیدار کرد و برای هم افزایی و استفاده از پتانسیل های این بانک در امور خیریه در شعبه طالقانی تهران افتتاح حساب کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران