پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449516 تاریخ : 1397/12/01-19:05:41
,15,
عرضه و فروش آنلاین محصولات بومی و سوغات خوراکی

خدمتی نو از شرکت ملی پست؛

عرضه و فروش آنلاین محصولات بومی و سوغات خوراکی

معاون فنی و بازرگانی پست: با سرویس "محصولات استراتژیک" شرکت ملی پست، بدون واسطه محصولات تولیدی بومی و سوغات خوراکی به دست مصرف کننده می رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: شبکه بزرگ پستی در راستای کمک به تولید ملی و حذف واسطه ها، با همکاری تولید کنندگان محصولات بومی و سوغات خوراکی در استان های مختلف کشور، سرویس جدیدی به نام محصولات استراتژیک بومی و سوغاتی را راه اندازی کرده است.

محمد احمدی با اشاره به این که پست از شبکه توزیع مویرگی و گسترده ای برخوردار است، افزود: یکی از مهم ترین مزیت های پست، وجود شبکه توزیع قوی و سراسری است که به دورترین نقاط کشور نیز دسترسی دارد که به واسطه این قابلیت، ادارات پست استان ها با شناسایی تولیدکنندگان و فروشندگان بومی و محلی، محصولات خوراکی و سوغات استانی را که دارای جذابیت عرضه و فروش هستند را از طریق این سرویس به مشتریان و مصرف کنندگان نهایی ارائه می کند.

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل با تأکید بر این که عرضه این محصولات با قیمت مناسب و ترجیحی صورت گرفته اظهار داشت: با توجه به این که هدف نهایی پست رضایت مصرف کننده اصلی و حذف واسطه است، سعی شده تا در قیمت گذاری این خدمت علاوه بر صرفه اقتصادی، شرایط خانوار ایرانی نیز لحاظ شده و ضمن عرضه محصولات با کیفیت، قیمت ها نیز مناسب باشد.

وی در تشریح نحوه همکاری با عرضه کنندگان محصولات نیز گفت: در این سرویس دو مدل همکاری با پست وجود دارد که در مدل نخست، فروشندگان در صورت داشتن مشتری ثابت، محصولات خود را با مراجعه به دفاتر پستی کشور با قیمت تخفیفی در اختیار پست قرار می دهند تا پس از بسته بندی و طی شدن فرآیند آن به دست مشتریان برسد.

احمدی افزود: مدل دیگری که در این سرویس لحاظ شده، تولیدکنندگان با مراجعه به ادارات پست استان ها و انعقاد قرارداد، محصول خود را در درگاه اینترنتی اختصاصی این سرویس به نشانی اینترنتی/strategics  ebazar.post.ir به عنوان غرفه مجازی به مشتری عرضه کرده و در نهایت پس از ثبت سفارش از سوی مشتری با استفاده از این سرویس و با همان تعرفه تخفیفی و بدون واسطه به دست مصرف کننده می رساند.

احمدی همچنین تاکید کرد: این سرویس و تخفیف هزینه های پستی صرفاً برای تولیدات بومی استان ها که عناوین آن ها در سایت مذکور مشخص می باشد و به منظور ارسال به مصرف کنندگان نهایی بوده و در صورتی که جریان تجاری پیدا کند، حتما باید از نرخ های پستی برای این منظور استفاده شود.

معاون فنی و بازرگانی در پایان تصریح کرد: در این سرویس ضمن آن که مشتری محصولات بومی را باکیفیت و قیمت مناسب که مطمئنا پائین تر از قیمت بازار است را انتخاب کرده و به صورت مستقیم و از مبداء تولید، خرید دلخواه خود را انجام می دهد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 531
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران