پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421504 تاریخ : 1397/08/26-11:22:52
,6,
عرضه قطعات یدکی هیوندای سوناتا هیبرید با تخفیف ویژه

مدیرعامل شرکت پاکرویدک مطرح کرد

عرضه قطعات یدکی هیوندای سوناتا هیبرید با تخفیف ویژه

با توجه به بالا رفتن نرخ ارز که افزایش هزینه‌های نگهداری و خدمات پس از فروش را به همراه داشته است، استفاده کمتر از خودروها توسط مشتریان امری منطقی و بدیهی است که ما قصد داریم که با به اجرا درآوردن این کمپین، از این موضوع جلوگیری کنیم و این اطمینان خاطر را به مشتریان خود بدهیم که بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانند از خودروهای خود استفاده کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، باتوجه به بالا رفتن نرخ ارز طی چندماه گذشته، قیمت قطعات یدکی نیز رشد چشمگیری داشته و درپی آن حجم عظیمی از گله‌ها درخصوص تامین قطعات یدکی ایمن و استاندارد ازسوی مشتریان تمام شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو شکل گرفته است. بر این اساس می‌توان گفت بالا رفتن قیمت قطعات، اولین پیامدی که باخود به‌همراه دارد، کاهش توانایی پرداخت هزینه خدمات دوره‌ای و خدمات پس‌از فروش از سوی مشتریان است که در نتیجه ناخودآگاه مشتریان اقدام به استفاده کمتر از خودروهای خود می‌کنند. اما از آن‌جایی که شرکت پاکرو سبز قشم، نماینده انحصاری محصولات هیبرید هیوندای در ایران، همواره در راستای احترام به حقوق مشتریان و همچنین ایجاد بستر لازم برای بهره‌مندی آن‌ها از خدمات استاندارد و مطمئن کوشیده، این‌بار نیز توسط شرکت پاکرویدک کمپینی تحت عنوان ارائه قطعات یدکی هیوندای سوناتا هیبرید با تخفیف ویژه به مشتریانی که دارای گارانتی این شرکت هستند، راه‌اندازی کند. بر این اساس نادر وهاب آقایی، مدیرعامل شرکت پاکرویدک از جزئیات اجرایی این طرح خبر داد.

وی با بیان اینکه رفاه و آسایش مشتریان اصلی‌ترین هدف شرکت پاکرویدک است، عنوان کرد: با توجه به بالا رفتن نرخ ارز که افزایش هزینه‌های نگهداری و خدمات پس از فروش را به همراه داشته است، استفاده کمتر از خودروها توسط مشتریان امری منطقی و بدیهی است که ما قصد داریم که با به اجرا درآوردن این کمپین، از این موضوع جلوگیری کنیم و این اطمینان خاطر را به مشتریان خود بدهیم که بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانند از خودروهای خود استفاده کنند. گفتنی است شرکت پاکرویدک قصد دارد در این طرح تمام قطعات یدکی مربوط به خودروهای سوناتا هیبرید را با تخفیف ویژه 15درصدی به تمام مشتریانی که از گارانتی استاندارد شرکت پاکرویدک بهره‌مند هستند، تا اطلاع ثانوی ارائه کند. همچنین مدیرعامل این شرکت با ابراز امیدواری از افزایش میزان این تخفیف در آینده نیز خبر داد. وی در ادامه درخصوص جزئیات این طرح افزود: کمپین ارائه قطعات یدکی هیوندای سوناتاهیبرید باتخفیف ویژه، شامل تمامی مشتریانی خواهد شد که دارای گارانتی شرکتی باشند. این بدان معنا نیست که تنها مشتریانی که خودرویشان توسط شرکت پاکرو سبز قشم وارد شده، می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند. درواقع مشتریانی که خودروی خود را از بازار به صورت گری‌مارکت تهیه کرده‌اند و دارای گارانتی شرکتی هستند نیز می‌توانند در این طرح با تخفیف 15‌درصدی از تمام قطعات یدکی این شرکت بهره‌مند شوند. ازطرفی باتوجه به فروش گارانتی به خودروهای سوناتا هیبرید متفرقه که ازچندی‌پیش توسط شرکت پاکرویدک آغاز شده است، این فرصت را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند از خدمات استاندارد و مطمئن این شرکت بهره‌مند شوند. براین اساس می‌توان گفت این کمپین شامل حال تمام مشتریان این شرکت خواهد شد. نکته قابل‌توجه درخصوص این کمپین، عرضه تمام قطعات یدکی خودروهای سوناتا هیبرید با تحفیف 15درصدی است که شامل قطعات مصرفی-سرویسی، قطعات فنی موتوری، گیربکسی، جلوبندی و سیستم تعلیق، قطعات برقی و قطعات تزئیناتی خودرو شامل قطعات خارجی بدنه و قطعات تزئیناتی داخل کابین می‌شود که این موضوع یقینا با استقبال خوب مشتریان همراه خواهد شد. زیرا باتوجه به شرایط کنونی بازار و بالا رفتن قیمت قطعات یدکی اورجینال، شاهد عرضه قطعات یدکی متفرقه و غیراستاندارد توسط فروشندگان غیرمجاز در بازار خواهیم بود که با آغاز این کمپین، مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید قطعات موردنظر خود از نمایندگی‌های مجاز شرکت پاکرو در سراسر کشور کنند.

کمپین بازدید زمستانی پاکرویدک
باتوجه به نزدیک شدن فصل سرما و پیدایش پدیده وارونگی دما که موجب آلودگی هوای کلان‌شهرها می‌شود، طبق روال هرسال کمپینی تحت‌عنوان بازدید زمستانی خودروهای سوناتا هیبرید توسط شرکت پاکرویدک از نیمه‌دوم آذرماه به اجرا در خواهد آمد. گفتنی است تفاوت کمپین بازدید زمستانی شرکت پاکرویدک با طرح بازدید زمستانی که در تمام شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو صورت می‌گیرد، در این است که علاوه‌بر چکاپ و بازدید سیستم گرمایشی خودروها و بازدید عملکرد خودرو و تنظیم موتور به‌منظور کاهش میزان آلایندگی، تخفیف ویژه‌ای برای قطعات مصرفی موردنیاز در این طرح، مختص مشتریانی که از گارانتی استاندارد این شرکت بهره‌مند هستند، درنظر گرفته خواهد شد. شرکت پاکرویدک این مژده را به مشتریان خود داده است که این تخفیف علاوه‌بر تخفیف 15درصدی کمپین ارائه قطعات یدکی هیوندای سوناتا هیبرید، لحاظ خواهد شد.

خدمات گارانتی به خودروهای متفرقه یا وارداتی
در شماره‌های پیشین به‌طور مفصل درخصوص نحوه ارائه گارانتی توسط شرکت پاکرو به خودروهای هیوندای سوناتا هیبرید که به‌صورت متفرقه وارد کشور شده‌اند، توضیحاتی ارائه شده است. حال پس‌از به اجرا درآمدن این طرح، مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت پاکرو یدک به آدرس www.pakroyadak.com ، پس‌از طی مراحل قانونی از خدمات استاندارد این شرکت بهره‌مند شوند. بر این‌اساس ارائه مدارک موردنیاز برای ارزیابی خودرو که شامل کپی‌کارت شناسایی خودرو، کپی کاردکس، کپی سند مالکیت، کپی کارت‌ملی مالک خودرو، کپی شناسنامه و تکمیل فرم درخواست ازسوی مشتریان الزامی است. طبق جدول اعلام‌شده در وب‌سایت رسمی این شرکت، بازه شروع و مبلغ گارانتی خودرو و قطعات سیستم هیبرید برای سال اول 500 دلار یا 65میلیون‌ریال، برای سال دوم 1200دلار یا 156‌میلیون‌ریال، برای سال سوم 1500دلار یا 195‌میلیون ریال، برای سال چهارم 1800دلار یا 234‌میلیون‌ریال و برای سال پنجم 2000 دلار یا 260 میلیون ریال درنظر گرفته شده است. البته به مشتریانی که گارانتی چهار سال اول را خریداری کنند، 10درصد از کل مبلغ تخفیف داده می‌شود. همچنین مشتریانی که گارانتی کامل یا همان پنج سال اول را خریداری کنند، 15درصد از کل مبلغ به آن‌ها تخفیف داده خواهد شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران