پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517435 تاریخ : 1399/05/16-12:09:51
,8,
عرضه اولیه ای دیگر در راه فرابورس

عرضه اولیه ای دیگر در راه فرابورس

عرضه اولیه سهام شرکت "کشاورزی و دامپروری ملارد شیر" و در نماد " زملارد" روز چهارشنبه (22 مرداد ماه) در بورس تهران انجام می شود.

به گزارش بانک و صنعت، در ماه های اخیر، حمایت دولت از بورس بی سابقه بوده، به طوری که از طریق عرضه صندوق های ETF با قیمت مناسب، تامین مالی از طریق این بازار، عرضه سهام شرکت های جدید و نیز آزادسازی سهام عدالت، حمایت همه جانبه ای از بازار سرمایه صورت گرفت.

در این میان، عرضه سهام شرکت های جدید (عرضه اولیه) همواره مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار داشته است، زیرا تاکنون بیش از 90 درصد از عرضه اولیه هایی که در بورس انجام شده، سودآور بوده اند به همین دلیل این اقدام همیشه در بورس برای فعالان بازار جذابیت داشته است.

آگهی عرضه اولیه سهام شرکت "کشاورزی و دامپروری ملارد شیر" و در نماد " زملارد" منتشر شد که مطابق آن سهام این شرکت در تاریخ چهارشنبه (22 مرداد) در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر 20 سهم در دامنه قیمتی 20 هزار ریال تا 21 هزار ریال تعلق می گیرد.

هنگامی که سهام شرکتی برای نخستین بار در بورس عرضه می شود، به روز اول عرضه سهام، «عرضه اولیه» گفته می شود، در این روز درصد مشخصی از کل سهام شرکت برای نخستین بار از طریق بورس یا فرابورس توسط سرمایه گذاران خریداری می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران