پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448939 تاریخ : 1397/11/26-14:23:49
,11,22,
عرضه 900 هزار واحدمسکونی در دو سال آینده

در سفر به قم انجام شد

عرضه 900 هزار واحدمسکونی در دو سال آینده

وزیر راه و شهرسازی طی سفر به استان قم و دیدار با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از عرضه 900 هزار واحد مسکونی در دو سال 98و 99 خبر داد و گفت: تاکید ما بر عملیاتی کردن برنامه‌ها، مشارکت مردمی و جلب اعتماد عمومی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیروز 25 بهمن ماه با آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

عضو کابینه دولت دوازدهم در ابتدای این دیدار جنگ اقتصادی و روانی استکبار جهانی علیه ایران را محکوم کرد و گفت: در تاریخ 40 ساله جمهوری اسلامی ایران این شیوه تحریم سابقه نداشته است که اینگونه دشمن بر تمامی قراردادها، ملاقات‌ها، دیدارها، تصمیم‌ها و حتی همکاری شرکت‌ها با جمهوری اسلامی ایران مداخله کند.

وی با انتقاد از این شیوه مزاحمت دشمن تاکید کرد: خوب است مردم این مطلب را به جد بدانند که مداخلات دشمن و ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران کاملا با دوره های پیشین متفاوت است. هدف دشمن با جنگ اقتصادی ناچیزکردن و یا صفر کردن ارزش پول ملی است تا از این طریق بتوانند مردم را ناراضی کنند.

اسلامی اظهار امیدواری کرد تا جمهوری اسلامی ایران بتواند با لطف الهی و تلاش مضاعف از این بحران عبور کند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مردم با هوشمندی تمام عیار خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مانند همیشه سنگ تمام گذاشتند و دشمن را مایوس کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال کشور را بیمه کرد و در عین حال برای مسئولان تکلیف مضاعفی به وجود آورد که این مهم هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و هم رییس جمهوری محترم بر آن تاکید ویژه داشته‌اند.

اسلامی در بیان اقدامات اجرایی و عملیاتی دولت، گفت: دولت اهتمام ویژه‌ای به موضوع معیشت و رفع مشکلات مردم دارد. به ویژه آقای رییس جمهور از دستگاه‌ها و وزرا خواسته‌اند تا همگی آنها به طور مشخص اقدامات موثری را که تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد با جدیت دنبال کنیم تا مسایل کشور حل شود و مردم نتایج ملموس آن را درک کنتد.

وی از تشکیل جلسات متعدد در دولت برای حل مسایل و مشکلات مردم خبر داد و افزود: دولت برای تسهیل امور مردم تصمیم‌های متنوعی اتخاذ کرده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم اعلام کرد: در وزارتخانه راه و شهرسازی سیاست‌هایی برای روان‌سازی تولید مسکن تدوین و در حال اجرایی شدن است. در نظر داریم برنامه هایی را اجرایی و عملیاتی کنیم تا مسکن از حالت انقباضی درآید.

اسلامی تصریح کرد: اولویت ماست که بخش خصوصی در تولید مسکن نقش داشته باشد.

این مقام مسئول در بیان برنامه های اجرایی وزارتخانه راه و شهرسازی در حوزه مسکن، گفت: تکمیل و اتمام حدود 500 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده هرچه سریعتر در دستور کار است. همچنین احداث 400هزار واحد مسکونی جدید با اشکال گوناگون را آغاز کرده‌ایم. 

وزیر راه و شهرسازی گفت: عرضه 900 هزار واحد مسکونی مهر و دیگر واحدهای مسکونی در 2 سال 98 و 99 توسط وزارت راه و شهرسازی در برنامه قرار گرفته است. از پرتو این فعالیت‌ها هم تولید مصالح رونق می‌گیرد، هم فعالیت‌های مهندسی ساختمان رشد میکند و هم خانه‌دار شدن مردم توامان اتفاق می‌افتد.

اسلامی تصریح کرد: تاکید ما در عملیاتی کردن برنامه‌ها اعتمادسازی و مشارکت مردمی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران