پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463607 تاریخ : 1398/02/10-09:10:19
,5,4,
عراق تولید نفت میدان بصره را به 1میلیون و500هزار بشکه رساند

عراق تولید نفت میدان بصره را به 1میلیون و500هزار بشکه رساند

یک مسئول شرکت نفتی «بریتیش پترولیوم» (بی پی) که ماموریت توسعه میدان نفتی «الرمیله» در استان بصره در جنوب عراق را برعهده دارد روز سه شنبه از تولید روزانه یک میلیون و 500 هزار بشکه از این میدان نفتی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، نیک وایت مدیر پروژه توسعه این میدان به خبرنگاران گفت: افزایش تولید نفت در میدان الرمیله به نصب تاسیسات جدید نفتی، حفاری حلقه های چاه جدید و افزایش عملیات پمپاژ آب بر می گردد که این مساله، نفت را به سطح آورده است.

وی افزود: تاسیسات جدید تولید نفت کارگذاشته شده در میدان الرمیله مجهز به فازهایی است که نمک و آب را جدا می کند و سبب می شود که نفتی با کیفیت عالی تولید شود.
مدیرکل پروژه توسعه میدان الرمیله همچنین گفت: شرکت بی پی در نظر دارد که چهار تاسیسات جدید دیگر در الرمیله جنوبی و تاسیسات دیگر نیز در میدان نفتی شمال آن نصب کند و تولید نفت را به روزانه 2 میلیون و 100 هزار بشکه برساند.
وی گفت: شمار چاه هایی که از آن نفت استخراج می شود از مرز 500 حلقه گذشته است، این میزان علاوه بر وجود 170 پمپ‌ شناور برقی (Electrical Submersible Pumps) که در میدان برای استخراج نفت فعالیت دارد.
میدان نفتی الرمیله که ذخایر آن بالغ بر 17 میلیارد بشکه برآورد می شود، بخش اعظم نفت تولیدی عراق را تشکیل می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران