پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512638 تاریخ : 1399/02/22-14:47:56
,15,
عبور از سهم بازار 8 درصدی اصلی ترین هدف معاونت توسعه کسب و کار شرکت سداد در سال 99

عبور از سهم بازار 8 درصدی اصلی ترین هدف معاونت توسعه کسب و کار شرکت سداد در سال 99

معاون کسب و کار پرداخت الکترونیک سداد عبور از سهم بازار 8 درصدی را اصلی ترین هدف این معاونت در سال جاری اعلام کرد و گفت: برای رسیدن به این سهم بازار که بسیار به آن نزدیک هستیم، برنامه ریزی هایی انجام شده که در بخش فروش خرد تمرکز ما بر تعمیق ارتباط با بخش های صنفی و نفوذ عمیق تر در بازار خرد خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت پرداخت الکترونیک سداد، امیرحسین داودیان، معاون توسعه کسب و کار پرداخت الکترونیک سداد، مهمترین فعالیت در واحد فروش را در سال 98 مربوط به پروژه استان فارس دانست و گفت: این پروژه توسط واحد فروش خرد اداره شد و به رغم مشکلاتی که این استان در طی ماه ها به ویژه پاییز و زمستان داشت، توانستیم راه حل هایی را که برای بهبود عملکرد استان مورد بررسی قرار داده و در نظر گرفته بودیم مانند بازاریابی پوزهای غیر سدادی به کار گیریم و سهم بزرگی از پایانه هایی که به حساب های بانک ملی وصل بودند اما مربوط به پرداخت الکترونیک سداد نبودند را به سداد برگردانیم که هدف از این کار پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان و نهایتاً حفظ و فراهم شدن منافع بانک ملی بود.

وی با اشاره به نتایج پروژه فروش مستقیم در بخش فروش خرد در استان فارس، تشریح کرد: افزایش سهم تراکنشی از هر مشتری، تجربه بسیار موفقی را رقم زد که در نهایت منجر شد کارکردهایی که قبلاً در استان وجود داشت دستخوش تغییر شود، همچون شرکت دادن پرسنل دفتری در موضوع فروش که باعث نگاه عمیق تر آنان نسبت به مشتری شد تا بهتر بتوانند به پشتیبانان سرویس دهند و عملکرد آنها را مشاهده کنند به این صورت که آنها را به ابزاری در مرکز تماس مجهز کردیم برای آنکه بتوانند در سامانه ارتباط با مشتری پروژه تعریف کرده و با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

داودیان در ادامه افزود: در کنار آموزش های جامعی که در سطح استان برای پشتیبان فراهم می شود پشتیبانان برای نخستین بار با یک آموزش یکپارچه و مرتبط با فروش مواجه شدند و مهارت های فروش آنها برای ارتباط عمیق تر با مشتری افزایش یافت.

وی تلاش و تمرکز برای جذب تراکنش ها خارج ازشرکت و از محل همکاری های استراتژیک با سایر شرکت هایی که خدمات پرداخت حضوری انجام می دهند را یکی دیگر از پروژه های سال 98 دانست و گفت: نتیجه آن در سال 99 مشاهده خواهد شد و تصور این است که امسال بتوانیم سهم خوبی را از این طریق به شرکت اضافه کنیم.

داودیان در خصوص افزایش سهم بازار شرکت در بخش سازمانی، تشریح کرد: برای حفظ مشتری در بخش سازمانی پروژه ای داشتیم که از طریق آن، مشتریانی که در قالب مشتری دولتی به بانک مرکزی می رفتند و از تعدادشان کاسته می شد، حفظ و سهم بازار در بخش سازمانی افزایش یافت.

معاون کسب و کار پرداخت الکترونیک سداد عبور از سهم بازار 8 درصدی را اصلی ترین هدف این معاونت در سال جاری اعلام کرد و گفت: برای رسیدن به این سهم بازار که بسیار به آن نزدیک هستیم، برنامه ریزی هایی انجام شده که در بخش فروش خرد تمرکز ما بر تعمیق ارتباط با بخش های صنفی و نفوذ عمیق تر در بازار خرد خواهد بود. یعنی اقدامات سال 98 چه در بخش بازاریابی حضوری چه در حوزه فروش مستقیم و چه در پروژه های استانی به صورت جدی تر دنبال خواهد شد.

وی افزود: در واقع یک هدف اساسی که برای رسیدن به هدف سهم 8 درصدی بازار دنبال می کنیم، موضوع کیف پول ایوا و گسترش آن در کشور است و شرکت های کوچک و بزرگی که امیدواریم در نیمه اول سال99 بتوانند به کیف پول ایوا بپیوندند و به این ترتیب حداقل 30 درصد از کاربرانی که در کل بازار هستند بتوانند عمده خدمات غیرحضوری مورد نیازشان را از بسترکیف پول ایوا انجام دهند.

وی ادامه داد: در بخش فروش تجاری برنامه ما این است که هر مشارکت استراتژیکی که با سایر شرکت ها داشته ایم عمیق تر شود و از این طریق، حجم کسب و کارمان را بزرگتر کرده و افزایش دهیم. همچنین به دنبال تسهیل ارائه سرویس های جانبی به مشتریانی که مکمل فروش هستند خواهیم بود که در بخش سازمانی این استراتژی همیشگی است.

داودیان با بیان اینکه برای پشتیبانی از اهداف سال 99 باید چند کار اساسی انجام شود، گفت: آن چه به صورت جدی در حوزه بازاریابی بر روی آن تمرکز کرده ایم گسترش حوزه تحقیقات بازار و بهبود هر چه بیشتر سرویس تحلیل دیتای مشتریان و بازار از جمله GIS در ارائه خدمت پرداخت حضوری و بهینه سازی شبکه پرداخت است.

وی در ادامه افزود: در بخش پرداخت های غیر حضوری هم تمرکزمان بر روی افزایش ارزش سرویس ها و افزایش مشارکت و درگیری مخاطبان با اپلیکیشن خواهد بود، همچون برنامه های جدی از منظر برگزاری جشنواره و مشوق هایی که می تواند به صورت سیستمی لحاظ شود، کار انسانی کمتری بخواهد و در مقابل بتواند ارتباط بیشتری با کاربران برقرار کند که هم برای کاربران اپلیکیشن ایوا و هم پذیرندگان در اپلیکیشن پالس رقم بخورد.

داودیان، حفظ برتری در موتورهای جستجو و تبدیل شدن به انتخاب اول مشتریان برای خدمات غیر حضوری را از دیگر اهداف این معاونت در سال 99 اعلام کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران