پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463008 تاریخ : 1398/01/29-12:36:43
,17,
ظرفیت های مناسب برای توسعه امکانات رفاهی کارکنان وزارتخانه وجود دارد

ظرفیت های مناسب برای توسعه امکانات رفاهی کارکنان وزارتخانه وجود دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مراسم معارفه مدیر کل جدید امور رفاهی و پشتیبانی وزارت متبوع، تاکید کرد: ظرفیت های مناسبی در وزارت اقتصاد برای افزایش امکانات رفاهی کارکنان و بهبود فضاهای اداری آن وجود دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت اقتصادی و دارایی، علی عسکری با بیان این مطلب اظهار داشت: باید با استفاده از ابزارها و امکانات خودمان، محیط وزارتخانه را تغییر دهیم و آن را تبدیل به فضای مساعد تری برای کار کنیم.

وی با اعلام اینکه از هفته آینده، اقدامات در راستای اصلاح ساختار، ترمیم و انجام تغییرات جدید در وزارتخانه آغاز می شود، یادآور شد: متناسب با این طرح ها، باید ساختمان و فضای وزارت آرایش و ساماندهی شده وهمزمان، تجهیزات و امکانات اداری، جانمایی شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد با یادآوری اینکه انجام اصلاحات در فضای اداری و محیطی وزارت اقتصاد به دلیل قدمت ساختمان و برخی اقتضائات و محدودیت ها، قدری دشوار است، خواستار همکاری سایر مدیریت ها و معاونت ها با معاونت متبوع و بویژه مدیر کل امور رفاهی و پشتیبانی شد.
این گزارش حاکی است، عسکری با تبریک به "حسین فردوسی" مدیر کل جدید امور رفاهی و پشتیبانی وزارت متبوع بابت انتصاب وی، فردوسی را فردی شایسته و دارای توانمندی و سابقه روشن اداری و کاری توصیف کرد که همواره پرکار و پیگیر انجام وظایف محوله  است.
علی عسکری همچنین با تقدیر از تلاش ها و عملکرد "حسن بقایی"، مدیر کل پیشین این اداره کل، وی را فردی عملگرا و با روحیه مناسب جهت پذیرش مسئولیت خواند و برای او در سمت های آینده، آرزوی موفقیت کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران