پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509312 تاریخ : 1398/12/20-13:12:32
,5,
ظرفیت نیروگاه‌های کشور به 83 هزار و 350 مگاوات رسید

معاون وزیر نیرو:

ظرفیت نیروگاه‌های کشور به 83 هزار و 350 مگاوات رسید

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های نیروگاهی جدید ظرفیت نصب‌شده نیروگاهی کشور به 83 هزار و350 مگاوات رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، همایون حائری صبح امروز سه‌شنبه در آیین افتتاح 25 طرح بزرگ بخش برق در پنج استان که در قالب بیستمین هفته پویش #هرهفته الف ب_ایران که به ‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به بهره‌برداری از 25 پروژه برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری 7 هزار و 204 میلیارد تومان، افزود: اقدام‌های سخت افزاری و نرم افزاری در کنار این پروژه‌ها، ارتقای دانش کار و استفاده از فناوری‌های پیشرفته بومی انجام شده است.
وی از جمله این فناوری‌ها به نسل جدید توربین‌ها و ژنراتورها و سیستم‌های کنترل پیشرفته اشاره کرد و ادامه داد: برای پیاده سازی این پویش، سه منبع بزرگ انرژی بزرگ هم در کنار خود داشتیم که در انجام پروژه‌ها حرف اول و آخر را می‌زد.
حائری تصریح کرد: منبع انرژی نخست، کسب رضایت مردم بود که بزرگ‌ترین سرمایه ماست و تمام تلاش ما برای ارائه کار در جهت رضایت‌مندی آنهاست.
وی کارکنان صنعت آب و برق، پیمانکاران و دیگر دست اندرکاران این صنعت و تامین کنندگان تجهیزات و صنایع پشتیبان را از دیگر منابع انرژی صنعت برق در اجراء پروژه‌ها دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران