پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 516453 تاریخ : 1399/05/01-10:31:31
,13,
ظرفیت مناسبی برای صدور اسناد کشاورزان فراهم شده است

رئیس سازمان امور اراضی:

ظرفیت مناسبی برای صدور اسناد کشاورزان فراهم شده است

رئیس سازمان امور اراضی گفت: براساس تفاهم نامه با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ظرفیت مناسبی برای صدور اسناد کشاورزان که هدف نهایی کاداستر است، فراهم شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا اورنگی در جلسه کارگروه رفع تداخلات که با حضور جمعی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی برخی استان های کشور به صورت آنلاین برگزار شد، افزود: انتظار می رود بعد از صدور رأی کارگروه رفع تداخلات، هر چه سریع تر کاداستر و صدور سند انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر جای کشور که منجر به رأی رفع تداخلات شده تثبیت و صدور سند حدنگار انجام شود.

رئیس سازمان امور اراضی گفت: تفاهم نامه ای در این زمینه با سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و وزارت راه و شهرسازی تدوین شده است که در آینده نزدیک نهایی و امضا خواهد شد.

اورنگی تصریح کرد: در این بخش توافق شده است که اراضی محدوده و حریم شهرها موضوع ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر محسوب شوند.

در این نشست درباره عملکرد استان ها در رفع تداخلات، قوانین و مقررات موازی، مسائل مربوط به تنظیم قراردادهای رفع تداخلات و کاداستر و تأمین اعتبار و طرح مشکلات و ابهامات در اجرای قانون رفع تداخلات بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است؛ جلسه کارگروه رفع تداخلات با حضور رئیس و جمعی از مدیران سازمان امور اراضی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر امور اراضی استان های منطقه سه شامل اصفهان، ایلام، بوشهر، جنوب کرمان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و یزد، معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دیگر اعضا به صورت آنلاین برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران