پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452440 تاریخ : 1398/01/18-13:29:57
,5,
طلب گازی ایران از عراق حدود یک میلیارد دلار است

طلب گازی ایران از عراق حدود یک میلیارد دلار است

زنگنه درباره طلب صادرات گاز ایران به عراق نیز گفت: طلب گازی ایران از عراق حدود یک میلیارد دلار است که قرار است بانک مرکزی دریافت پول صادرات گاز از عراق را پیگیری کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بیژن زنگنه امروز (یکشنبه) در حاشیه بازدید وزیر نفت عراق از شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی ایران اظهار داشت: مذاکرات مربوط به توسعه مشترک دو میدان گازی نفت شهر و خرمشهر انجام شده و اکنون به نقطه ای رسیده ایم که بتوان یک چارچوب تفاهم رسمی برای توسعه مشترک آنها داشت دیروز در این باره مذاکراتی انجام شد.

وی درباره طلب صادرات گاز ایران به عراق نیز گفت: طلب گازی ایران از عراق حدود یک میلیارد دلار است.
وزیر نفت اضافه کرد: قرار است بانک مرکزی دریافت پول صادرات گاز از عراق را پیگیری کند.
زنگنه در جمع خبرنگاران درباره مذاکرات با وزیر نفت عراق نیز گفت: امروز ثامر غضبان معاون نخست وزیر و وزیر نفت عراق و هیات همراه از شرکت مهندسی و طراحی صنایع انرژی ایران بازدید کردند و با توانایی های شرکت های ایرانی آشنا شدند.
وی ادامه داد: شرکت های ایرانی می توانند در اجرای پروژه ها در عراق مشارکت کنند.
زنگنه افزود: شرکت مشابه عراقی قرار شد به ایران آمده و مذاکراتی را در رابطه با نحوه همکاری و انتقال تجربیات با ایران داشته باشد.
وزیر نفت اضافه کرد: شرکت های ایرانی دارای توانمندی های زیادی در عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هستند که می‌توانند با عراق همکاری داشته باشند.
زنگنه یادآور شد: عراق کشوری در حال توسعه است که پروژه‌های زیادی نفتی در آن در حال اجراست و بر این اساس زمینه همکاری‌های گسترده وجود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران