پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467560 تاریخ : 1398/04/15-16:24:21
,7,
طلا ریزش کرد

طلا ریزش کرد

بهای جهانی هر اونس طلا در بازارهای جهانی در پایان معاملات دیروز (جمعه) در مقایسه با معاملات روز قبل با 1.2 درصد کاهش به یک هزار و 398 دلار و 71 سنت رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از رویترز، در پی منتشر شدن آمارهای مثبت از بهبود اوضاع بازار کار در آمریکا در ماه ژوئن (خرداد- تیر 98) که سبب کاهش احتمال پایین آمدن نرخ بهره بانکی در این کشور شد، بهای جهانی طلا جمعه تا 2 درصد ریزش کرد و اولین کاهش هفتگی خود را در مدت 7 هفته اخیر به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، قیمت طلا در بازارهای آمریکا نیز در پایان معاملات روز جمعه (شنبه صبح به وقت تهران) با 1.5 درصد کاهش به یک هزار و 400 دلار و 10 سنت رسید.

این گزارش نشان می دهد بهای جهانی طلا به شدت نسبت به کاهش نرخ بهره حساسیت نشان می دهد زیرا افت نرخ بهره سبب کاهش فرصت سرمایه گذاری در بازار جهانی طلا می شود.

آمارهای رسمی منتشر شده توسط دولت آمریکا حاکی است در بخش غیرکشاورزی در مدت زمان مذکور 224 هزار فرصت شغلی جدید به وجود آمده است که این رقم بیشترین میزان در 5 ماه گذشته بوده است.

اقتصاددانان پیش از این بر این باور بودند که فقط 160 هزار فرصت شغلی جدید در این کشور ایجاد خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران