پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225733 تاریخ : 1395/07/01-15:56:28
,10034,
طرح کشوری مبارزه با قاچاق آغاز شد

طرح کشوری مبارزه با قاچاق آغاز شد

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک تعزیرات حکومتی از آغاز طرح کشوری مبارزه با قاچاق در سطح عرضه با اولویت لوازم خانگی و لوازم آرایشی، بهداشتی و پزشکی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان افزود: با صدور بخشنامه «طرح کشوری برخورد با قاچاق در سطح عرضه» به ویژه لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی از سوی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، هماهنگی های لازم برای اجرای آن در کل کشور انجام شده است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی افزود: این طرح با هماهنگی دستگاه های نظارتی چون اتاق اصناف ایران، گمرک، نیروی انتظامی، سازمان های صنعت، معدن وتجارت، دانشگاه های علوم پزشکی و اتحادیه های مربوطه از امروز اول مهر در سراسر کشور اجرایی می شود.
وی افزود: در جلسه هماهنگی که با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس اتاق اصناف و نمایندگان سایر دستگاه ها برگزار شد؛ مقرر شد که مرحله اول این طرح با محوریت اتاق اصناف در بازه زمانی یک ماهه و با هدف پیشگیری و آموزش اصناف انجام شود.
سرابیان با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان در مرحله دوم این طرح، اظهار داشت: مرحله نخست این طرح فرصتی برای صاحبان واحدهای صنفی است تا ضمن آگاهی از قوانین و مقررات نسبت به عرضه نکردن این کالاهای قاچاق اقدام کنند.
وی گفت: از کسبه شریف و اصناف تقاضا داریم، همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند اما با آغاز دومین بخش طرح، سازمان تعزیرات حکومتی به صورت قاطع، جدی و برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک تعزیرات حکومتی گفت: هدف از اجرای طرح پرونده سازی نیست و امیدواریم پرونده ای تشکیل نشود اما قطعا با متخلفان برخورد می کنیم و در حین اجرای طرح مراقب حفظ حرمت کسبه قانونمند هم هستیم.
سازمان تعزیرات حکومتی تابستان امسال «طرح برخورد با قاچاق در سطح عرضه» را با محوریت لوازم آرایشی و بهداشتی از مبادی مرزی تا سطح عرضه؛ اجرایی کرده است و هم اکنون با برنامه ریزی های انجام شده «طرح برخورد با قاچاق در سطح عرضه» با محوریت لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی پاییز امسال اجرایی می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران