پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421460 تاریخ : 1397/08/24-17:15:43
,17,10028,
طرح هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی در گرگان آغاز می‌شود/ ساخت 6 مرکز درمانی تامین اجتماعی در گلستان

طرح هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی در گرگان آغاز می‌شود/ ساخت 6 مرکز درمانی تامین اجتماعی در گلستان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از ساخت 6 مرکز درمانی در شهرستان‌های استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  سازمان تأمین اجتماعی، دکترسید تقی نوربخش، صبح امروز (پنجشنبه 24 آبان) در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگاه اشتغال استان گلستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در بخش بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی 40 درصد جمعیت استان را تحت پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه در بخش درمان نیز دو بیمارستان تامین اجتماعی در استان داریم، افزود: یکی از بیمارستان های ما در گنبد کاووس است که جزو بهترین بیمارستان‌ها در کشور به شمار می‌رود و از نظر هتلینگ نیز بهترین خدمات را ارائه می‌کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در گرگان نیز یک بیمارستان مستقر است و امسال طرح هتلینگ آن استارت می‌خورد و شاهد ارتقای هتلینگ این بیمارستان خواهیم بود.

دکترنوربخش افزود: 5 مرکز درمانی در استان قبل از فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم فعالیت می کرد و در این مدت 6 مرکز درمانی در دست اجرا است که به اندازه کل  سال‌های گذشته است.

وی گفت: امروز در علی‌آباد کتول فعالیت اجرایی یکی از مراکز درمانی آغاز می‌شود و مرکز درمانی مینودشت نیز در دست طراحی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ضریب پشتیبانی تامین اجتماعی در استان گلستان 6 است و میانگین بیمه پرداز و خدمات بگیر در این استان بالاتر از میانگین استان‌های کشور است.

نوربخش افزود: امیدواریم با توسعه فضای کسب و کار سازمان تامین اجتماعی که پشتیبان نیروی مولد و کار است بتوان فعالیت خود را گسترش دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران