پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433779 تاریخ : 1397/09/27-16:29:06
,25,
طرح های ارجاع شده از سامانه کارا تسهیلات اشتغال روستایی دریافت می کنند

توسط صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی صورت گرفت؛

طرح های ارجاع شده از سامانه کارا تسهیلات اشتغال روستایی دریافت می کنند

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی طرح های ارجاع شده از سوی “سامانه کارا” را پس از بررسی و تهیه گزارش فنی، مالی و اقتصادی برای دریافت تسهیلات به کارگروه و بانک عامل معرفی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وضعیت آخرین طرح های ارجاع شده جهت دریافت تسهیلات برای اشتغال روستایی از سوی سامانه کارا به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی منتشر شد.

بنابر این گزارش، 12 طرح معادن و واحدهای فرآوری پس از تایید صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به کارگروه اشتغال کشور معرفی شده است که این طرح ها پس از تایید کارگروه جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل (توسعه تعاون و پست بانک) ارجاع خواهد شد.

همچنین در قسمت مدارک و پرونده ها نیز 60 طرح که از طریق سامانه کارا به صندوق ارجاع شده بود تکمیل و در مرحله بازدید و تهیه گزارش کارشناسی (فنی و اقتصادی) است.

بهره برداران متقاضی تسهیلات اشتغال روستایی که طرح آنها به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی ارجاع شده است، می توانند مدارک مورد نیاز را از سایت صندوق دریافت و نسبت به تکمیل مدراک خود و سپس ارسال آن به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی اقدام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 443
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران