پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465020 تاریخ : 1398/02/31-10:43:31
,1,
طرح «حمایتی فرد حقیقی» طرحی فراخور انتظار مشتری

طرح «حمایتی فرد حقیقی» طرحی فراخور انتظار مشتری

مشتریان بانک قرض الحسنه مهرایران می توانند با استفاده از طرح «حمایتی فرد حقیقی» از تسهیلات قرض الحسنه بانک در زودترین زمان ممکن بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در حالت عادی، مشتریان برای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانک، ملزم به کسب میانگین با حداقل کارکرد 3 ماهه حساب می باشند. 

این طرح با توجه به ایجاد صندوق اجتماعی در هر شعبه، برای افرادی که فرصت ایجاد میانگین را ندارند، مطلوب بوده که متقاضیان با افزایش مبلغ موجودی در دسترس خود، تمام یا بخشی از مشکلاتشان، مرتفع می گردد. 

در این طرح، متقاضی با تودیع درصدی از مبلغ تسهیلات مورد نیاز خود به صندوق اجتماعی شعبه حسب انتخاب خود (40% یا 50% یا 55 %) از هم افزایی همزمان بانک متناسب با مبلغ تودیعی ایشان در صندوق موصوف(60% یا 50% یا 45 % ) برخوردار می شود. متعاقباً متقاضی پس از سپری شدن مدت انتظار تعیین شده برای تسهیلات، پس از تکمیل پرونده خود، از تسهیلات طرح «حمایتی فرد حقیقی» تا سقف فردی 400 میلیون ریال بهره مند می شود.

شرایط طرح «حمایتی فرد حقیقی»:

مشارکت فرد وام گیرنده در صندوق اجتماعی شعبه متناسب با تودیع مبلغ به میزان درصدی از مبلغ تسهیلات مدنظر و بر حسب انتخاب خود می باشد و مدت بازپرداخت جهت دریافت تسهیلات، حداکثر 36 ماه است.

نرخ کارمزد تسهیلات طرح حمایتی فرد حقیقی از محل وجوه صندوق اجتماعی شعبه2 درصد در سال و از محل منابع بانک4 درصد در سال می باشد.

همچنین، آزادسازی مبلغ تودیعی مشتری پس از انقضا و تسویه تسهیلات امکان پذیر می باشد و قابلیت دریافت تسهیلات مجدد پس از تسویه تسهیلات دریافتی در صورت عدم برداشت مبلغ تودیعی با حمایت 50 درصدی بانک و بدون طی مدت انتظار مجدد نیز امکان پذیر است.

متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، می توانند با مراجعه به هریک از 526 شعبه بانک در سراسر کشور و تکمیل فرم های طرح، از مزایای آن بهره مند شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران