پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433238 تاریخ : 1397/09/20-14:23:35
,11,
طرح جامع بهبود عملکرد منجر به افزایش کیفی و کارایی خروجی پروژه‌های مترو می‌شود

طرح جامع بهبود عملکرد منجر به افزایش کیفی و کارایی خروجی پروژه‌های مترو می‌شود

"طرح جامع بهبود عملکرد" منجر به افزایش کیفی و کارایی خروجی پروژه‌های مترو می‌شود امام با اشاره به اینکه مجموعه شرکت راه‌آهن شهر تهران و حومه (مترو) بزرگترین مجموعه پروژه محور و فرآیند محور در پایتخت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مترو، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت:"طرح جامع بهبود عملکرد" منجر به افزایش کیفی و کارایی خروجی پروژه‌های مترو می‌شود.

امام با اشاره به اینکه مجموعه شرکت راه‌آهن شهر تهران و حومه (مترو) بزرگترین مجموعه پروژه محور و فرآیند محور در پایتخت است، افزود: این طرح  منجر به شناسایی نقاط قوت وضعف، برنامه‌ریزی در حوزه مدیریت استراتژیک، اصلاح و به­روزرسانی فرآیند های اجرایی مجموعه می‌شود.

نشست مشترک با اعضای تیم شرکت مشاور، کمیته راهبری، تیم اجرایی پروژه و  مدیران این شرکت با بیان این مطلب که "طرح جامع بهبود عملکرد" با تمرکز بر سه موضوع استراتژی، فرآیند و منابع انسانی در برنامه کار  شرکت قرار گرفته است،گفت: به کارگیری نگاه نوآورانه، چابک، پویا، خلاقانه و آینده نگر در اجرای طرح از جمله نکات کلیدی و مهم به شمار می‌آید.

 وی ادامه داد: امیدواریم با اختصاص وقت کافی و حضور جدی جهت اجرای موفق طرح در اسرع وقت به نتایج مطلوب و خوبی دست یابیم.

امام بیان داشت: توجه به پروژه محور بودن، انتخاب اولویت‌های زیربنایی، یکپارچگی در طراحی، توجه به تحقق طرح تعالی، طراحی کاربردی، توجه به صرفه و صلاح شرکت از ویژگی‌های طرح جامع بهبود عملکرد است.

در ادامه این نشست مصطفی بروجردی، مشاور مدیرعامل به بیان اهداف و سیر تحول طرح از زمان ارائه ایده تا اجرایی شدن پرداخت و گفت: اجرای این پروژه سه محور اصلی استراتژی، فرآیند و منابع انسانی را در بر دارد.

به گفته بروجردی برای اجرای این پروژه 6 فاز کاری شامل سازماندهی و آماده ‌سازی تیم، شناسایی وضعیت موجود، عارضه یابی، مدیریت استراتژیک، بازنگری و بهبود فرآیندها، توسعه و بهبود سیستم‌های مدیریت منابع انسانی مدت 10 ماه در  نظر گرفته شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران