پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327386 تاریخ : 1397/01/13-13:55:21
,11,10028,
طرح ترافیک از سه شنبه به تهران باز می گردد

طرح ترافیک از سه شنبه به تهران باز می گردد

رئیس پلیس راهور پایتخت از آغاز دوباره اجرای طرح ترافیک از فردا - سه شنبه - در تهران خبر داد و گفت : شهروندانی که دارای طرح ترافیک سال 96 هستند همچنان تا پایان فروردین امکان تردد در محدوده ترافیک را دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردارمحمدرضا مهماندار ضمن بازدید از تفرجگاه های شهر تهران در روز طبیعت همچنین گفت: از ابتدای صبح امروز، پلیس در تمامی بوستان های شهر تهران برای کنترل ترافیک مستقر شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: در حال حاضر، تقریبا بیش از 80 درصد پارکینگ های بوستان های تهران از خودرو اشباع شده است، ولی نکته حائز اهمیت این است که همکاری خوب مردم باعث شده از ابتدای صبح امروز ترافیک بسیار روان باشد و ترددها به سهولت انجام شود.
وی افزود: پلیس هم به صورت سیار و هم ثابت در تفرجگاه ها و بوستان ها مستقر شده است و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.
سردار مهماندار با اشاره به این که نکته قابل توجه، بحث تردد عابران پیاده است تأکید کرد: اکثر تفرجگاه ها در حاشیه بزرگراه ها و اتوبان ها قرار دارند. از همین رو به عابران پیاده توصیه می کنم از محل های مجاز، امن و پل های عابر تردد کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان مراقب عابران پیاده باشند و از سوار کردن مسافر بیش از حد مجاز در خودروها خودداری کنند. امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات بتوانیم مانند اکنون که شاهد تردد روان هستیم در بعدازظهر نیز با مدیریت شهروندان در زمان بازگشت دچار مشکل ترافیکی نشویم.
سردار مهماندار یادآور شد: از صبح امروز که طرح ترافیکی روز طبیعت اجرا می شود شاهد مورد تصادفی نبودیم و از فردا صبح نیز طرح ترافیک مانند روزهای عادی اجرا می شود و شهروندانی که دارای طرح ترافیک سال 96 هستند همچنان تا پایان فروردین ماه می توانند تردد داشته باشند تا طرح جدید اجرا شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 359
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران