پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446592 تاریخ : 1397/11/01-12:31:16
,6,4,
طراحی ذهنی مدل برقی ماهیندرا XUV300 را ببینید

طراحی ذهنی مدل برقی ماهیندرا XUV300 را ببینید

در نوامبر سال گذشته ماهیندرا اعلام کرد که نسخه ای تمام برقی از XUV300 در دستور کار قرار دارد بر همین اساس، اکنون یک طراحی ذهنی از این نسخه برقی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ماهیندرا XUV300 برقی به عنوان آغاز نسل بعدی خودروهای برقی ماهیندرا الکتریک عرضه خواهد شد. ماهیندرا الکتریک همچون نیسان، هیوندای و رنو تصمیم دارد نسل جدید خودروهای برقی خود را با دو بسته باطری متفاوت برای مشتریان حساس به قیمت و حساس به طیف حرکتی ارائه دهد.

مدیر اجرایی ماهیندرا، Pawan Goenka در زمان اعلام نام ماهیندرا XUV300 اظهار داشت: "ما احتمالا دو نسخه از این مدل را ارائه می دهیم که یکی متمرکز بر کیلووات ساعت بیش تر و دیگری کاربردی تر و احتمالا با طیف حرکتی بیش تر خواهد بود."

وی ظرفیت های باطری این خودرو را اعلام نکرد اما گفت: "این باطری ظرفیت بیش تر از آن چیزی خواهد داشت که اکنون ارائه می دهیم. در حال حاضر، ما در وریتو برقی باطری 21 کیلووات ساعت ارائه می دهیم که در مدل برقی XUV300 ظرفیت بیش تری ارائه خواهیم داد."

ماهیندرا XUV300 برقی در این طراحی ذهنی دارای عناصر طراحی منحصر به فردی است تا از دیگر نسخه ها متمایز شودو تزئینات آبی، طرح های X شکل آبی رنگ متمایز در کناره ها، رینگ های آلیاژی ایرودینامیک تر، LEDهای دید در روز آبی بین چراغ های مه شکن و چراغ های جلو نشان می دهند که این شاسی بلند دوست دار محیط زیست است.

جلوپنجره بالایی و زیرین این خودرو نیز حذف شده است چرا که هیچ موتوری زیر کاپوت آن نیست که نیاز به خنک سازی داشته باشد.

ماهیندرا XUV300 برقی أواسط سال 2020 وارد نمایندگی های فروش خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران