پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 497043 تاریخ : 1398/11/05-15:23:00
,17,25,
ضمانت‌نامه‌های صندوق نوآوری از مرز 1000 میلیارد تومان گذشت

یک مقام مسوول:

ضمانت‌نامه‌های صندوق نوآوری از مرز 1000 میلیارد تومان گذشت

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: اکنون میزان ضمانت‌نامه‌های بانکی مربوط به این صندوق از مرز یک‌هزار میلیارد تومان گذشته که این امر نقش بسزایی در حرکت رو به جلوی شرکت‌های دانش بنیان دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیاوش ملکی فر روز شنبه در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین (اینوماین) که به منزله نخستین رویداد ارایه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی است، در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری افزود: براساس برنامه ریزی این صندوق، شرکت های دانش بنیان تا 80 درصد می توانند برای اخذ تسهیلات ضمانت اخذ کنند.

وی گفت: میزان خرید از شرکت های دانش بنیان هم سقف 50 میلیارد تومانی دارد و تسهیلات در گردش هم با نرخ 11 درصد در اختیار آنها قرار می گیرد.

ملکی فر یادآور شد: رویکردهای مختلفی در ارتباط با شرکت های دانش بنیان از حوزه فضایی، هوایی، خودرو، فولاد، قاچاق کالا و ارز گرفته تا صنعت غذایی را شاهد بوده ایم و پیش بینی می شود در اواخر بهمن ماه جاری، بخش نفت، گاز و پتروشیمی نیز به دایره فعالیتها افزوده شود.

وی خطاب به شرکت های دانش بنیان گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در سود و زیان مشارکت می کند، در واقع کار و تلاش از سوی آنها و منابع از سوی صندوق فراهم می شود.

این مقام مسوول ضمن یادآوری این جشنواره و حضور شرکت های بزرگ بخش معدن وصنایع معدنی گفت: هدف صندوق نوآوری و شکوفایی توسعه بازارهای فروش برای بخش معدن و صنایع معدنی است.

آمارهای منتشر شده گویای آن است که پارسال 43 میلیارد دلار سهم واردات کالا و فناوری کشور بوده که از این رقم سهم بخش معدن وصنایع معدنی 10 میلیارد دلار بود. 

جشنواره اینوماین که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز به کار کرده از امروز تا هفتم بهمن به کار خود ادامه می دهد و انتظار می رود تفاهم‌نامه‌هایی بین شرکت های دانش بنیان و بنگاه های مختلف بخش معدن و صنایع معدنی به منظور بومی سازی و ساخت داخل قطعات و تجهیزات مربوطه امضا شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران