پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421095 تاریخ : 1397/08/20-11:09:57
,5,
ضرورت یافتن منابع جدید تامین آب شهرهای غرب استان تهران

بختیاری تاکید کرد

ضرورت یافتن منابع جدید تامین آب شهرهای غرب استان تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در آیین معارفه و قدردانی مدیرعامل آبفای شهرها و شهرک‌های غرب تهران مهم‌ترین معضل این منطقه از استان تهران را یافتن منابع جدید تامین آب دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدرضا بختیاری تک‌منبعی‌بودن فرایند تامین آب شهرهای غرب استان تهران از طریق منابع زیرزمینی (چاه‌ها) را عمده‌ترین دغدغه آبفای شهرها و شهرک‌های غرب تهران عنوان کرد و گفت: اولویت اصلی مدیرعامل جدید این شرکت باید یافتن راهکارهای لازم برای بهره‌مندی این شهرها از منابع سطحی باشد.

در این نشست، با حکم مدیرعامل آبفای استان تهران، مهدی اکبریان به عنوان مدیرعامل جدید آبفای شهرها و شهرک‌های غرب تهران منصوب شد.

بختیاری با تاکید بر توجه به مقوله کاهش هزینه‌ها و اصول شرکت‌داری خاطرنشان کرد: منطق شرکت‌داری حُکم می‌کند که علاوه بر تلاش برای افزایش درآمدها، چاره‌اندیشی لازم برای کاهش هزینه‌ها را نیز مد نظر داشته باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران