پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464664 تاریخ : 1398/02/25-14:28:44
,5,
ضرورت تقویت شتاب‌دهنده‌ها در تجاری‌سازی دانش و فناوری

ضرورت تقویت شتاب‌دهنده‌ها در تجاری‌سازی دانش و فناوری

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت بر ضرورت تقویت شتاب‌دهنده‌ها در تجاری‌سازی دانش و فناوری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  پژوهشگاه صنعت نفت، سعید محمدزاده گفت: توسعه اقتصاد کشور در گرو تبدیل علم و دانش است تا در این زمینه بتوان به سوی تجاری‌سازی گام برداشت.

وی افزود: امیدواریم که با سرعت و جدیت از پوسته‌ها و لایه‌های دولتی خارج شویم تا برای تجاری‌کردن محصولات علمی کشور اقدام‌های لازم را انجام دهیم.

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت تصریح کرد: باید علم و دانش را به فن تبدیل کرد، بنابراین مهم‌ترین ماموریت پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه‌ها این است که به دنبال حلقه‌های واسط و شتاب‌دهنده‌هایی باشد که این اقدام‌ها را انجام می‌دهند.

محمدزاده به جایگاه سازمان‌ها در زنجیره ارزش تاکید کرد و گفت: جایگاه هر سازمانی را میزان سهم و نقش آن مجموعه در تجاری کردن محصولات و ارتباط آن سازمان با صنعت مشخص می‌کند، به عبارتی دیگر، ما باید بدانیم همواره چه میزان سهم از اقتصاد کشور را می‌توانیم تامین کنیم.

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در پایان به جایگاه پژوهشگاه صنعت نفت در برآورده ساختن نیازهای صنعت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پژوهشگاه صنعت نفت با توجه به سابقه و ظرفیت‌های بالای خود برای اقتصاد کشور، توانسته گام‌های بزرگی بردارد و امیدواریم با توجه به نیازهای بالای صنعت، این مجموعه بتواند به اقدام‌های خود سرعت بیشتری ببخشد تا سرانجام بتواند دانش و فناوری‌های خود را به صورت تجاری‌ درآورد و در اختیار صنعت قرار دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران