پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509116 تاریخ : 1398/12/15-16:42:59
,10028,
ضرر اقتصادی «مهدهای کودک» درپی تعطیلات اخیر جبران می‌شود

ضرر اقتصادی «مهدهای کودک» درپی تعطیلات اخیر جبران می‌شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور نحوه جبران ضررهای اقتصادی ناشی از تعطیلی مهدهای کودک به دنبال شیوع کروناویروس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وحید قبادی دانا با اشاره به اعلام ستاد مبارزه با کرونا برای تعطیلی مدارس تا پایان امسال گفت: کلیه مهدهای کودک و مراکز توان بخشی روزانه در تمامی استان‌های سراسر کشور تا پایان امسال تعطیل است.

وی افزود: ضرر احتمالی ناشی از تعطیلی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه به این صورت جبران می‌شود که یارانه پرداختی به مراکز روزانه بهزیستی برای ماه‌هایی که این مراکز با بخشنامه تعطیل خواهند بود، به صورت یارانه پرداختی در بهمن ماه پرداخت می‌شود.

قبادی دانا ادامه داد: به این ترتیب تعطیلی تاثیری در میزان دریافت یارانه مراکز توان بخشی روزانه ندارد و جهت جبران ضررهای احتمالی بیش از 15 هزار مهدکودک تحت پوشش بهزیستی هم کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از کرونا ویروس با ریاست معاون اقتصادی رئیس جمهور، نام مهدهای کودک را هم‌ جزو موسسات اقتصادی که باید تدبیر مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کروناویروس برایشان اندیشیده شود، گنجانده است.

قبادی دانا افزود: بنابراین طبق مصوبات این کارگروه جبران ضرر احتمالی مهدهای کودک هم مطابق با سایر موسسات و بنگاه‌های اقتصادی که متضرر شده‌اند، خواهد بود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز نام مهدهای کودک در لیست مشاغل متاثر از شیوع کرونا در کارگروه مذکور قرار گرفت و بر این اساس هرگونه حمایت از مشاغل متضرر شامل حال مهدهای کودک نیز خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران