پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452561 تاریخ : 1398/01/19-15:49:00
,17,
صیانت از تولید سرفصل مهمترین برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت

معاون امور صنایع:

صیانت از تولید سرفصل مهمترین برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت

آیین معارفه دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و مدیر اعطای طرح های کمک های فنی و اعتباری به صنایع با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فرشاد مقیمی در این نشست که با حضور مدیران، مشاوران و تعدادی از کارکنان معاونت برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید اظهارداشت: در سالی که به ایجاد رونق در تولید کشور مزین شده است، صیانت از تولید سرفصل مهمترین سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت تعریف شده و در این راستا برنامه‌‎های اجرایی مهمی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید، رصد و پایش صنایع کشور باید بیش از پیش مورد پیگیری قرار گیرد.

به گفته مقیمی در این شرایط مسئولیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز حساس تر و بیشتر شده است و باید این ستاد در رفع مشکلات صنایع بیش از گذشته تلاش نماید.

وی در ادامه با اشاره به وقوع سیل اخیر و مشکلاتی که برای مردم و برخی از صنعتگران رخ داد، افزود: متاسفانه شرایط نامساعدی برای برخی استان ها بدلیل سیل رخ داده و خساراتی نیز بهمراه داشته است که باعث ناراحتی مردم کشورمان شده است، امیدواریم با همکاری و همیاری همه ارکان نظام و مردم شریف ایران بتوانیم دغدغه های مردم آسیب دیده را رفع نماییم.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخانش به تشریح وضعیت اقتصادی کشور پرداخت و گفت: تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و بازسازی و نوسازی صنایع یکی از مهمترین برنامه های وزارت صنعت، معدن وتجارت در سال 98 بوده و در این راستا تمهیدات مناسبی در نظر گرفته شده است که اجرای بخشی از این برنامه با تلاش های مدیریت اعطای طرح های کمک های فنی و اعتباری به صنایع صورت خواهد گرفت.

مقیمی در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای مدیران جدید از تلاش های زین الدین داداشی دبیر سابق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کیوان گردان مدیر سابق اعطای طرح های کمک های فنی و اعتباری وزارت صنعت، معدن وتجارت تقدیر و تشکر کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تغییر ساختار سازمانی معاونت و اجرای الزامات قانونی را دلیل این تغییرات برشمرد و گفت: مدیران لایقی در همه بخش های این معاونت مشغول به فعالیت هستند و ما نیز علاقمند به ادامه همکاری با همه این عزیزان هستیم.

گفتنی است، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی میثم زالی را به سمت « ستاد تسهیل و رفع موانع تولید » منصوب کرد.

همچنین فرشاد مقیمی معاون امور صنایع نیز سهیل معمارباشی را به سمت اعطای طرح های کمک های فنی و اعتباری به صنایع منصوب کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران