پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514429 تاریخ : 1399/03/25-17:09:25
,10027,
صنعت بیمه بدون حضور شبکه فروش هیچ معنایی ندارد

رئیس کل بیمه مرکزی:

صنعت بیمه بدون حضور شبکه فروش هیچ معنایی ندارد

اگر صنعت بیمه در ارتباط با شبکه فروش، ناتوان باشد ناگزیر است در فضایی غیرواقعی تصمیم بگیرد که نتایج آن به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی، دکتر سلیمانی که در نشست هم اندیشی شبکه فروش استان زنجان سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: تسهیل گری در فعالیت شبکه فروش بیمه به برخی از اصلاحات و تغییر در آیین نامه ها و قوانین موجود نیاز دارد.
رییس کل بیمه مرکزی از شبکه فروش به عنوان بازیگران اصلی صنعت بیمه یاد کرد و گفت: صنعت بیمه بدون حضور شبکه فروش معنایی ندارد و مسائلی نظیر حذف بیمه نامه کاغذی و حمایت از استارت آپ ها به هیچ عنوان تضعیف نمایندگان شبکه فروش نیست.
وی از استارت آپ ها به عنوان واقعیت های فضای کسب و کار نام برد و تصریح کرد: استارت آپ ها بازوی دیجیتالی نمایندگان شبکه فروش به شمار می روند و در ضمن این امکان وجود دارد که نمایندگان بیمه با مجهز شدن به امکانات دیجیتالی در بستر الکترونیک فعالیت کنند.
رییس شورای عالی بیمه به کادر شبکه فروش اطمینان داد که با تخلفات احتمالی استارت آپ ها برخورد می شود.
وی در همین راستا تصریح کرد: استارت آپ ها نقش کارگزاران بیمه را ایفا می کنند و اجازه صدور بیمه نامه به آنان اعطا نشده است.
دکتر غلامرضا سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود از استان زنجان به عنوان استانی فرهنگی، صنعتی و در حال توسعه یاد کرد و گفت: ضریب نفوذ بیمه در استان زنجان شایسته مردم شریف آن نیست و باید شبکه فروش بیمه برای شناساندن و ارائه محصولات متنوع بیمه ای با مهارت، صبر و تخصص گرایی بیشتر تلاش کند.
گفتنی است در این نشست نمایندگان شبکه فروش به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که تمامی موارد از سوی رییس کل بیمه مرکزی پاسخ داده شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران