پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264545 تاریخ : 1395/10/26-08:29:33
,10030,
صندوق کارآفرینی امید200 میلیارد ریال تسهیلات به بانوان می دهد

صندوق کارآفرینی امید200 میلیارد ریال تسهیلات به بانوان می دهد

مدیر تحقیقات بازار و ساماندهی صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق 200 میلیارد ریال در قالب تسهیلات برای إیجاد اشتغال بانوان پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، احمدرضا غلامی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های سراسر کشور افزود: براساس تفاهم نامه ای که امسال میان معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و صندوق کارآفرینی امید، منعقد شد این صندوق اعتبار یادشده را برای اشتغال حوزه بانوان پرداخت می کند.

وی ادامه داد:بانوان در زمان حاضر ، جامعه هدف صندوق کارآفرینی امید به شمار می آیند و ما به بانوانی که طرح اشتغالزایی داشته باشند تسهیلات می پردازیم .
غلامی اضافه کرد: تامین اعتبارات مشاغل خانگی و تامین مالی خرد، می تواند راهکاری برای کاهش مشکلات حوزه اشتغال باشد به همین منظور تسهیلاتی در این زمینه پرداخت می شود.
مدیر تحقیقات بازار و ساماندهی صندوق کارآفرینی امید افزود: مشاغل خانگی ، بیشترین سرفصل در حوزه بانوان برای پرداخت تسهیلات، است. قانون مشاغل خانگی از سال 88 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
وی تصریح کرد: تامین مالی خرد ، دارای جایگاه ویژه ای در حوزه تامین کسب و کار است به طوری که در دنیا 500 میلیون تن از این شیوه استفاده می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 443
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران