پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508687 تاریخ : 1398/12/10-17:57:09
,10028,10029,
صلیب‌سرخ چین کیت‌های تشخیصی و دستگاه‌های تنفسی به هلال‌احمر ایران اهدا کرد

صلیب‌سرخ چین کیت‌های تشخیصی و دستگاه‌های تنفسی به هلال‌احمر ایران اهدا کرد

جمعیت صلیب‌سرخ چین در پاسخ به کمک‌های ایران و با هدف کمک به کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در ایران دستگاه تنفسی، کیت‌های تشخیصی و تقویتی و سواب دهانی به جمعیت هلال‌احمر ایران اهدا کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، صلیب‌سرخ چین با توجه به شیوع کرونا ویروس در ایران و به منظور کمک به پیشگیری و کنترل شیوع این بیماری در ایران اقدام به اهدای 13 دستگاه تنفسی هر کدام به ارزش 200 هزار یوآن چین و 40 کیت تشخیصی آزمایشگاهی کرونا ویروس به ارزش یک میلیون و 800 هزار یوآن،  40 کیت‌ تقویتی (کمکی) تشخیص کرونا ویروس به ارزش 7 میلیون و 506 هزار یوآن و 40 سوآب دهانی برای نمونه برداری ویروس کرونا از طریق بزاق و مخاط‌های حلقی به ارزش 350 هزار و 400 یوآن به هلال‌احمر ایران اهدا کرده است.

بر اساس این گزارش ارزش مجموع کمک‌های صلیب‌سرخ چین به هلال‌احمر ایران 8 میلیون و 907 هزار و 200 یوآن چین (یک میلیون و 274 هزار دلار) بوده است.

جمعیت هلال‌احمر ایران از ابتدای شیوع کرونا ویروس در چین به عنوان یکی از نخستین کشورهای داوطلب کمک به مردم این کشور، یک میلیون ماسک به ارزش حدود 200 میلیون تومان به صلیب سرخ این کشور اهدا کرد.

تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکنون 593 نفر هستند که 123 نفر ترخیص شده و بهبود یافته و 43 نفر فوت کرده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران