پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509374 تاریخ : 1398/12/20-15:12:41
,7,
صعود جهانی دلار

صعود جهانی دلار

شاخص دلار در معاملات امروز صعود محسوسی داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، در جریان معاملات سه‌شنبه، بسیاری از ارزهای مختلف در برابر دلار در موقعیت عقب نشینی قرار گرفتند و دلار به جلو رانده شد. در شرایطی که  شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 24 نفر افزایش یافته است، برخی از کارشناسان معتقدند باید شاهد کاهش بیشتر نرخ بهره در این کشور باشیم. پیش‌تر فدرال رزرو نرخ بهره را در اقدامی کم سابقه با 0.5 درصد کاهش به محدوده یک تا 1.25 درصدی کاهش داده بود.  

امیدواری‌ها از روند کاهشی شمار مبتلایان به چین اکنون جای خود را به نگرانی از شیوع گسترده ویروس در خارج از مرزهای چین داده و گزارشات جدید حاکی از آن هستند که کرونا در حال ادامه پیشروی در مناطق مختلف جهان بوده و شمار بیشتری را نیز مبتلا کرده است.

رودریگو کارتیل، تحلیلگر بازار ارز در بانک ملی استرالیا گفت: انتظار می رود سیاست گذاران پولی به یک پاسخ مشترک برای تهدید کرونا برسند اما تا آن زمان عامل اصلی تعیین مسیر دلار، اخبار مربوط به نرخ بهره خواهد بود.  

رقابت‌های انتخاباتی درون حزبی آمریکا اکنون به ایستگاه پنجم رسید و  انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در 14 ایالت این کشور که نقش بسیار مهمی در تعیین نامزد این حزب خواهد داشت، به طور همزمان در ایالت های آلاباما، آرکانزاس، کالیفرنیا، کلرادو، مین، ماساچوست، مینه سوتا، کارولینای شمالی، اوکلاهاما، تنسی، تگزاس، یوتا، ورمونت و ویرجینیا برگزار شد. دور بعدی انتخابات درون حزبی در شش ایالت: آیداهو، میشیگان، می سی سی پی، واشنگتن، میسوری و داکوتای شمالی برگزار خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 427
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران